GZ: Rolex jubilee voor GMT Master 16710

Voordat ik een nieuwe bestel bij de AD: heeft iemand toevallig nog een jubilee 62510h in goede staat liggen met 502b end-links voor de GMT Master II 16710 met lug holes?

2 likes

Niemand?

Mag trouwens ook met 502T end-links zijn

Denk dat je bij de AD het beste uit bent. Heb er zelf 1,5 jaar geleden 1 gekocht voor mn 2006 pepsi. Nieuw voor €1.150. Meestal zijn ze 2ehands duurder.

2 likes

Listprijs nu is meen ik rond de 1.4k nieuw bij een AD! Hier bestellen is beste optie, max maand wachttijd. Heb je een gloednieuwe en helemaal zo als je hem wilt.

1 like

€1150, om precies te zijn. Ik heb gisteren m’n Pepsi na revisie bij de AD opgehaald, en de Jubilee had ik als optie opgevraagd. Niet afgenomen trouwens. Mijn voorkeur gaat uit naar Oyster voor 5 digit.

2 likes

Oorzaak hiervan is de clasp code. Wanneer je een nieuwe besteld, krijg je er eentje met een service clasp code, maar als je je horloge compleet en origineel wilt maken heb je eigenlijk een clasp code nodig van het juiste jaartal van het horloge, en die zijn lastiger te vinden in een goede staat. Vandaar dat de prijs hoger ligt.

2 likes

Klopt, endlinks zijn ook handig. Had m 1 jaar geleden met endlinks voor 1280€ bij schaap. Vgm nu 1380 ongeveer.

1 like

Bij Gassan was gisteren de prijs voor de Jubilee €1150 inclusief endlinks. Of dit een gereduceerde prijs is ivm de volledige revisie, durf ik niet te zeggen.
Voor de (extra) Oyster heb ik €1350 betaald. Waarom een 2e Oyster? Zo hou ik de originele uit 2005 in nieuwstaat. Onzin hoor ik je zeggen, maar het geeft mij rust wetende dat de serviceband makkelijk vervangbaar is, en ik dus niet meer bang meer ben voor deskdives etc.

2 likes

Dank voor de reacties, vraag bij de AD staat al uit

3 likes

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.