H.G.P. Commando 200m.

Te koop mijn H.G.P. Commando.
Horloge is zojuist retour van een service bij H.G.P. en heeft een nieuw uurwerk gekregen!

Ik heb hierbij een extra tropic strap a €65 gekregen. Deze doe ik erbij!

Je krijgt dus een horloge met nieuw uurwerk, bij H.G.P. gereguleerd en de extra tropic strap!

Geen inruil aanbieden, graag enkel verkoop.

Merk en model: H.G.P Commando 200m.

Diameter: 42mm.

Leeftijd: 25-08-2025.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Maart 2026.

Factuur en/of certificaat: Garantie bewijs.

Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja doos en de pouch.

Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzendkosten voor koper of afhalen regio Eindhoven.

Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, zie verdere beschrijving.

Soort uurwerk en kaliber: Automaat Seiko.

Vraagprijs: €330. Geen inruil deze keer!
Heb je een net voorstel wat bij mijn prijs in de buurt komt dan hoor ik dat graag.

Het horloge is in een perfecte staat, met op de zijkant van de bezel 2 minuscule plekjes.
Deze zijn met het blote oog nauwelijks waarneembaar maar ik wil ze wel vermelden.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Vragen graag enkel per PB.

6 likes