H.G.P. Only 🇫🇷

Maandag ochtend besteld vandaag eind middag binnen.
Dus binnen drie dagen :+1:t2:

2 likes

Zou mooi zijn als die van mij vrijdag binnenkomt. Ben benieuwd!

2 likes

Mijne is vandaag door DHL opgehaald bij H.G.P. en wordt vrijdag geleverd.

3 likes

Nice! Congrats enne
Just got the NExT implanted, I'm finally part of the club - Lounge -  Dangerous Things Forum

1 like

Uit de oude doos……

10 likes

Nachtdienst #3 nu met de NA.

5 likes

Leuk dat het hier wat drukker aan het worden is ! Zien we graag ! Vandaag even het werkpaard en vanmiddag de :shark: maar goed met de :frog: dichtheid van afgelopen week zit dat wel goed.

2 likes

Een beetje een dépendance van de Squale kroeg. :grin: :beers:

En ja, het gaat hard met de HGP aankopen. Zie er steeds meer, op HF. En terecht, natuurlijk! Gewoon een heel tof horloge, voor een heel vriendelijke prijs!

4 likes

Ik zit met smart te wachten op de gele uitverkocht dus niet kunnen bestellen, wachten op een retour of een verdwaalde hier op HF :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Komt er geen nieuwe batch aan?

Nee, voorlopig niet, ze hebben andere beslissingen moeten nemen (zoals dat mooi heet), oftewel ze gaan verder met andere modellen.

2 likes

Ahhh okay, wel jammer… Maar de GMT is ook erg leuk

Kiek mar,

5 likes

Inderdaad niets mis mee, maar ik ga toch op zoek naar de gele.

2 likes

Leuk ding die hgp.

Ik trek duikers met gmt bezels niet zo goed.

3 likes

Ik ook niet
Een duiker met een Gmt bezel is geen duiker meer maar een horloge met 200m waterbestendig heid
Dan beter de Seiko mm200 Gmt of de Lorier Hydra 3

same same

2 likes

maakt het des te leuker ! er riep hier iemand eens HGP-GTG. zijn daar al leden mee bezig? anders kan ik wel eens een keer wat organisen…

3 likes

:+1:

1 like

Ik niet mee bezig, dacht, eerst maar eens wat HGP,s erbij
Maar dat is inmiddels wel het geval :grinning:
Dus wat mij betreft, go your gang :heavy_check_mark:

2 likes

Nee joh, op de Seiko is de tweede tijd veel slechter af te lezen en bij de Lorier leidt de brede tweedetijdsring op de wijzerplaat ertoe dat de wijzerplaat vreemd klein en (dus) uit verhouding oogt. Nee ik vind de GMT bezel, zoals HGP en heel wat andere merken dit doen, esthetisch en ergonomisch echt het fijnst. Ik krijg bij het dragen van een dergelijk horloge ook direct een reis-/vakantiegevoel. :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink: Heerlijk en kost niks extras! :joy:

3 likes