H.G.P. Only 🇫🇷

Moguh, veel plezier @TagEd, wij gaan zo weer onze dochter ophalen in amsterdam en daarna moet ik ook werken 14/22 uur. Weekend duurt nog even

3 likes

Bonjour!:clipperton_island::croissant::coffee:

10 likes

De eerste krassen zitten er op, maar hij doet het dusver prima als werk beuker. :muscle:t2:
Is toch veel leuker dan die standaard G-shock dingen waar ze hier allemaal mee rond lopen.

14 likes

Bonjour! :fr: :croissant: :coffee:

Even geen plaatje, want m’n telefoon ligt op de lader.
Maar straks waarschijnlijk even 'n wissel van de oranje rakker naar de GMT.
Succes weer deze maandag, mensen! :muscle:

Dat is zeker! Wordt sowieso nog steeds blij, elke keer dat ik naar m’n pols kijk en weer zo’n leuke HGP zie!

2 likes

7 likes

Hier even de mecaquartz en de automatische GMT naast elkaar. Merk op dat die laatste een fractie dikker is. Maar het scheelt niet veel.

En hier de twee HGPeetjes (met Monnin case) en een Squale 1521 (Von Burencase), ter vergelijking.

12 likes

Lekker stapeltje zo :ok_hand:t2: drie heerlijke kast modellen op elkaar.

Doe ik hier nog een Monnin-case bij van de Ti :wink:

8 likes

Bezel van de meca lijkt wel dikker.

Nee, volgens mij zijn die bezels echt exact hetzelfde. Maar ik zal morgen, bij daglicht, ze nog even met de bezels op elkaar leggen en proberen een foto te maken die niet vertekent. Da’s altijd wel een dingetje, met foto’s met de telefoon.

3 likes

Misschien moet ik mijn bril opzetten?:joy:

4 likes

5 likes

Bonjour!:clipperton_island::croissant::coffee:

7 likes

Moge,

7 likes

Wat zijn jullie ook een vreselijke influencers…nu wil ik hem ook

5 likes

Ik heb precies hetzelfde, Lang. Zo af en toe kijk ik eens in dit topic, maar telkens druk ik hem gauw weer weg omdat ik er ook een wil bestellen (klein beetje op de gok). Bij de gtg laat ik me een beetje bijpraten en bepotel ik er vast wel hier en daar wat.

4 likes

Moguh ! Weekend start !

6 likes

Valt mee hoor :smile:

8 likes

Is iemand van plan zo’n mecaquartz mee te nemen naar de meetup? Die lijkt mij wel wat :grin:

1 like

Ja, ik neem een (GMT) automaat én een mecaquartz mee.

1 like

Ik 2

image

1 like