Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

De beste combi, what else…

17 likes

Ook tof…kleurt er goed bij. :+1:

1 like

Haha lekker zeg. Wit is ook Nice he! :+1:t2:

1 like

Die van jou is de ultieme combi. Maar dat heb ik al zo vaak gezegd. :rofl:

2 likes

Is niet erg. Mag nog vaker. Wordt zeer gewaardeerd :sunglasses::wink::blush::grin:

2 likes

Een wissel naar de auto GMT.

En even een teaser, voor wie, naast Squale ook HGP leuk vindt. :wink: Hier een vergelijking. :nerd_face: :arrow_down:

8 likes

:rofl: :rofl:

4 likes

Haha :joy::laughing:

@TagEd
Jij wilt ieder aan de Squale en H.G.P hebben he.
Inmiddels ben ik al een stuk of 7x op hun site geweest. Dit is niet goed… Dit is helemaal niet goed… :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ballen braaien !

Kom op @Grollebol je kunt het !

10 likes

Jullie mogen mij wel bijpraten over dat HGP bij de gtg. Zien er erg mooi uit en ze passen volgens mij ook wel goed in de collectie naast Squales. Echter weet ik nog helemaal niks over de horloges, behalve dat ze Frans zijn.

4 likes

@Tijdspraak eerst maar is wat verkopen in het blauw. Dan pas ga ik weer surfen richting Frankrijk :laughing:

@koen3103 er is zoveel gezegd. Check anders dit topic, H.G.P topic waar @Tijdspraak @TagEd @Kleine_gup_in_grote_oceaan ik kan nog zoveel mensen hier taggen de topics vullen :joy::laughing::joy:

4 likes

Ik ben op de hoogte over het

maar deze heb ik bewust gemeden. Ik wil eerst een horloge eruit voordat er weer wat nieuws binnenkomt.

2 likes

Komt goed, Koen! :+1:

Ik doe m’n best. Werkt 't een beetje?

Ah, ja dus.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hetzelfde hier! :laughing:

2 likes

Ik kan het prima aanrader hoor… :blush:

14 likes

Zo is t ! Hier precies hetzelfde. Als er wat nieuws komt is dat meestal ten kosten van wat anders…. Blijft een kostbare hobby

1 like

Fijne avond kroeg :beers:

17 likes

Lekker! Die zie je niet vaak!

Goedenavond Skûwàlisti! :beers:

19 likes

Goedenavond!

21 likes