Wat heb jij nou aangetrokken?
Nog nooit een mq gehad. De
zou m’n eerste worden. Maar ben benieuwd!
Zal er goed op staan, denk ik!
Wat heb jij nou aangetrokken?
Nog nooit een mq gehad. De
zou m’n eerste worden. Maar ben benieuwd!
Zal er goed op staan, denk ik!
Dat zijn compressie laarzen, die masseren je benen. Lekker na leg day. Voelt een beetje als bloeddrukmeter maar dan van je tenen tot je lies.
Oh! Nog nooit van gehoord! Maar eh, geniet ervan!
Das een Racing Tropic van CNS. Wel wat stijfjes in den beginne maar eenmaal gevormd best lekker
Bonjour!
Let op, mensen! Er komt binnenkort zeer waarschijnlijk een gele in het blauw (snapt u het nog? ), heb ik uit betrouwbare bron. En, nee is niet van mij. En nee, helaas ook effe niet voor mij. Op den duur wil ik er wel graag een gele bij.
Dacht, ik deel het even met de HGP-vrienden, aangezien volgens mij meerdere mensen er wel een zouden willen…
Heej dat heb ik ook gehoord! maar dan wel op BoR
Heeft er al iemand dibs geroepen ?
Hierbij dibs !!!
Zonde zeg, een pb naar mij bespaart de tijd om de ad aan te maken en daarna naar het archief te knallen. @VriesKou
Nu wel
Ik begrijp nu door een woedende PB (nee hoor dat is een geintje ) dat de eerdere opmerking van @Tijdspraak ook bedoeld was als subtiele dibs
Uh-oh…
Waarschijnlijk komt de gele wel weer…
Vooral als we gaan vragen wanneer die weer op voorraad is
Vrijdag staat DHL voor de deur (dat is iig de planning)
Gaat bij mij niet lukken, ben zo kaal als een biljartbal
subtiele dibs
Daar doe ik niet aan, probeer duidelijk te zijn…ik wil hem
serieus
ben zo kaal als een biljartbal
Oh ja, dit ben jij, toch?
Waarschijnlijk komt de gele wel weer…
Vooral als we gaan vragen wanneer die weer op voorraad is
Zou wel 'n goeie zijn, als iedereen dit deed!
The mission of HGP Watch Company is to offer solid and approachable Diver Watches assembled in France.
Ik ben al flink onderweg ! Dat wordt ouderwets koppiestoten dan
vragen wanneer
Gedaan, ze zijn druk met die nieuwe gmt uitrol. Ze krijgen soms nog wel eens retouren dan kan je op een lijstje en hopelijk vergeten ze je niet als er iets retour komt…
Hetzelfde antwoord gekregen.
Oh ja, dit ben jij, toch?
Tot de nek zeker wel