Tof
Deze vind ik toch ook wel lekker!
Hier een uitgebreide review.
Ik heb alvast een paar parachute straps besteld voor mn Lume love .
Ben benieuwd hoe dat zit en oogt uiteraard
Is erg leuk en zeker op the bracelet
Moet er geen Squale mee Edwin?!
Ik heb de kwarts HGP gehad, lekker plat en zorgeloos. De vorm van de kast is fantastisch, 20mm lugs handig om te wisselen, maar de lume niet om over naar huis te schrijven (zeker niet vergeleken met Seiko lume in deze prijsklasse)
Dat werkt zeer goed. Heb ze zelf op m’n HGP’s gehad.
Heb je daar ook foto’s van
Was jij nooit je handen of doe je iedere keer dat je dat doet je horloge af? Ik moet er namelijk niet aan denken om iedere keer met vieze handen m’n horloge af te doen voor het wassen
Hey, dat had ik even niet meer op m’n netvlies staan. Maar wat leuk! En bedankt voor het delen van je ervaring ook!
Nou, meestal neem ik twee horloge’s mee (waarvan eentje om) en de laatste paar jaar was één daarvan steeds een Squale. Maar ik zit er nu over te denken om er nog slechts één mee te nemen (die ik dus gewoon altijd draag). Dit voelt nog nét even wat zorgelozer. En ik had bedacht dat ik hierop dan in ieder geval gemakkelijk en snel een tweede tijd wilde kunnen aflezen, deze goed waterdicht moet zijn (want ik en douche ermee), robuust, niet te duur (in geval van verlies/verloren gaan en niet te aantrekkelijk i.v.m. berovingsrisico) en wel graag mechanisch. Daarnaast wilde ik een horloge dat toch wel prettig was om naar te kijken en een beetje vintage vibe vind ik ook altijd wel leuk. Dus ja, daarmee kwam ik uit bij H.G.P. en dit is 'm dus geworden.
Ja, die van mij ook!
En ook nog maar even 'n plaatje, dan.
Goeie keus! Ik neem ook maar eentje mee meestal, ik merk dat ik me druk ga maken als ik iets achter moet laten in hotelkamer oid. Ben benieuwd naar je indruk van het horloge!
Doen ze goed daar, meestal met een dag of 2/3 is ie er wel!
Gaaf! Is volgens mij ook echt wel 'n bandensl@! Erg veel zin in!
Deze is toch ook geinig?
Trouwens, @Tech-neut , kun jij duidelijk de verzendstatus zien? Ik zie nog steeds hetzelfde als gisteren, dat ie (volgens mij) in Frankrijk op de post is gegaan of gaat. Geen verandering. Bij jou?
Zeker weten! Helaas uitverkocht
Ik heb bericht dat ie dinsdag komt
Kan je de topic titel niet aanpassen, naar aka de HGP Kroeg ?
Pas maar op, straks staan hier ook alleen maar Doxa’s
Same here, dinsdag
Ja, jammer. Een gele duiker zou ik ook nog wel 'ns willen.
Ja, net gecheckt. En ook dinsdag!
Haha, er is maar één kroeg, hier op HF. En dat is de, altijd gezellige, Squale kroeg!
Als het H.G.P.-topic ook maar een beetje zo gezellig wordt, komt het helemaal goed! Prettig weekend alvast, iedereen!
Wel cool als alternatief met die duiker i.p.v. het HGP tekstlogo