Ja, is idd wel vet, vind ik ook! De gele staat bij deze op m’n whishlist!
Hieronder getest op Bali. Vrijdag is trouwens door H.G.P. gedoopt tot ‘Frogman Friday’. Dus eh, Happy Frogman Friday, dan maar!
(nee, dit ben ik helaas niet)
Ja, is idd wel vet, vind ik ook! De gele staat bij deze op m’n whishlist!
Hieronder getest op Bali. Vrijdag is trouwens door H.G.P. gedoopt tot ‘Frogman Friday’. Dus eh, Happy Frogman Friday, dan maar!
(nee, dit ben ik helaas niet)
Ik heb voor een potentiële HFLE 2026 contact met HGP gehad. Het leek me leuk een betaalbare duiker met een stalen band als HFLE te regelen.
Helaas kwamen we er niet uit, het liep vooral stuk op dat ik liever de quartz had in verband met de betaalbaarheid en zij alleen de automaat aan wilden passen.
Ik had het idee om juist met de wat goedkopere mecaquartz veel mensen over de streep te trekken en wilde mij niet wagen aan een wat duurdere duiker. Het is sowieso wel een intensief traject, weet ik nog van de HFLE 2022.
Maar leuks merk dus haha. Ik denk dat ik zelf een keer de oranje mecaquartz aanschaf, leuk voor Koningsdag en allerlei sportevenementen.
Hey, wat een gaaf verhaal! Jammer dat het niet gelukt is! Nou ja, dan moeten we op een gegeven moment misschien maar zelf een mecaquartz aanschaffen, idd.
Deze is toch ook geweldig, trouwens?!
Waarom koop je ze niet allemaal?
Die heb ik volgens mij. Bandje daarvan (wel reguliere tropic, geen gaten) is een beetje ruk. Soort postbode elastiek. Ali voor 5 euro is veul beter.
Oh ja? Nou ja, zo’n bandje is heel makkelijk te wisselen. Maar dit is misschien sowieso al een andere (betere?) band. Ben wel benieuwd hoe hij verder bevalt.
Was ondergebarft door de baby.
Lekker horloge wel, maar merk dat een wolbrook m als beater heeft verstoten.
Volgens mij komen Wolbrook/Douglas/HGP uit dezelfde Franse cuisine……
Is mijn gevoel ook. Wolbrook tropic is alleen echt beter dan de hgp tropic die ik heb.
Bandjes komen weer uit een andere keuken…
Klopt. Staat, volgens mij, ook ergens op de HGP-website ook iets over de link met Wolbrook.
ondergebarft door de baby.
Haha, bij ons al weer een tijdje geleden. Maar dat kan gebeuren, idd.
Lekker horloge wel
O.k., goed om te horen. Ben erg benieuwd. Dinsdag zou ie binnen moeten komen.
Mooie duikring heeft deze!
Mooie duikring heeft deze!
Dat is dus een van de redenen dat ik deze uitgezocht heb , lekker rustig en sprekend en op deze manier komt de kast beter uit.
Het horloge oogt wel wat groter daardoor.
Even afwachten hoe het irl eruit ziet.
Maar 42mm Dive is wel mijn ideale maat.
Dinsdag weten we meer,
Dinsdag weten we meer
En nog even 'n lekker plaatje. Deze GMT heb ik dus onderweg. Alleen op rubber. Ja, deze BOR staat 'm ook goed. Maar ik weet in praktijk dat ik toch gelijk alles op rubber zet.
Ik vind die quartz versie wel leuk, ben erg gecharmeerd van de CWC 300Ti en ook de stalen versies zijn leuk, maar scheelt toch ruim een factor 3. Voor een beater is dat wel een verschil vind ik zelf.
Moge allen,
Ik ben al aan het kijken voor een 2e HGP
De pvd green Commando is gaaf
En de gele quartz commando ook
Maarrr, ik ga niets doen., ik ben sterk! Denk ik
Eerst dinsdag maar eens kijken en misschien tzt een paar HGP,s naast elkaar leggen tijdens een gtg…
Beter geen plaatjes nu,