H.G.P. Only 🇫🇷

Die gedachte is ook door mijn hoofd gegaan… :sweat_smile:

Dat dus! :muscle: :wink:

Ik ben voor! Geen idee waar jij je bevindt. Maar misschien is dat binnenkort wel te realiseren, een H.G.P. mini-GTG! :coffee:

Oei! Zou deze dan m’n 1521 van de troon kunnen stoten?! :open_mouth:

2 likes

Neeuh :kissing_heart:

1 like

Wat dacht je van deze dan?

Sterker nog, ik heb net op het bestelknopje gedrukt :grimacing:

7 likes

Haha, lekker bezig, man! :grin: :+1:

Congratulations! GIFs by Startup Gifs

Congrats! :beers:

4 likes

Dankjewel Ed! , ik geneer me wel een beetje om er zomaar 2 te kopen…
Ga ik zomaar aan de pvd :face_with_monocle: nooit gedacht…
Heb r n groene en zwarte strap bij op Black pvd

1 like

Deze is wel nice. Ik trek de bijna mercedeshand niet zo goed van mijn hgp.

Thanks, nou je weet, er is een oplossing voor, meerdere zelfs :face_with_monocle:
Maar als er geen sterretje staat is het gewoon geen Mercedes hands ,:smile: Dus dan kan ik er wel mee leven. Het rondje past wel bij de indices en de seconden Wijzer, En het is weer eens wat anders

Dit is toch gewoon mooi?

3 likes

Tja, wat zal ik zeggen? De horlogehobby hangt aan elkaar van gekkigheid. We doen alleen maar irrationele aankopen en proberen ze voor onszelf goed te praten. Ach, maakt 't uit. Moet zeggen dat ik ook maar met moeite de neiging om de oranje of de full-lume (zoals de jouwe) kan onderdrukken. :sweat_smile: PVD vind ik sowieso ook gaaf. Heb nu twee (zwarte) PVD horloges.

Nou ja, sowieso is het geen Mercedes wijzer, bij de moderne HGPtjes. Maar daarnaast ben ik ze wel weer gaan waarderen eigenlijk. Al m’n (semi-)vintage TAG Heuer duikertjes hebben er een en in de jaren '60/'70/'80 en zelfs tot in de '90s had zo’n beetje iedere duiker er een. Van Citizen tot Rolex. Dit laatste merk heeft ze trouwens bedacht, voor 1) een duidelijk onderscheid tussen uren- en minutenwijzer en zodat je 2) als een deel van de lume er, door onder water ergens tegenaan te stoten, uit zou vallen, nog steeds duidelijk dit onderscheid kon maken. Dus eigenlijk wel een leuke, historisch relevante en praktische toepassing, voor duikershorloges (verreweg mijn favoriete horlogetype), vind ik dan. :nerd_face:

Absoluut! :star_struck:

1 like

Ik heb bericht dat de Hgp vandaag komt… :grinning:
Nu nog zorgen dat ik m niet mis

3 likes

Ja, ik ook. Nadeel is alleen dat ik 'm pas op z’n vroegst morgen of misschien pas woensdag kan ophalen… :anguished:

Hier istie binnen.
Leuk horloge, ga ik mooi dragen tijdens werk.
Maar het kan niet tippen aan de 1521 :yum:

12 likes

Wat?! Nu al?! You lucky bastard! Gefeliciteerd en veel draagplezier! :partying_face: :champagne: En lekker regelmatig posten hier, he! :camera_flash:

2 likes

Congratz :tada::heavy_check_mark::+1:

Hier is die ook binnen
Leuk horloge, mooie kast , ligt perfect op de pols en Dial en wijzers reageren lekker op het :sunny: licht
Paar fotos voor de sfeer :smile:

14 likes

Nog een paar :grinning:

Je voelt haast niet dat je m draagt :blush:

10 likes

Wow! Ziet er goed uit, man! Gefeliciteerd!!:partying_face::champagne:
Ik wacht nog op een berichtje over aflevering…:confused::sweat_smile:

Heb al twee keer een HGP gehad, wil iemand zeggen dat ik er niet weer eentje moet bestellen?

5 likes

Haha, je weet dat dit de verkeerde plek daarvoor is, he?!
Go For It GIFs | Tenor
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, maar wie weet is er toch eentje die wijze woorden en raad heeft…

1 like

Bovendien zou ik dan 3 horloges hebben en daar kan ik niet tegen.
Argument van de quarts beuker voor in de kroeg is eigenlijk voorbij de houdbaarheidsdatum, ga meestal al naar huis voor het moment dat het uit de klauw gaat lopen…

1 like