Test
Jongens, het is gewoon warm, hier.
Dus even bijkomen, met een ijskoud Hertogje, een mini-ventilator en lekker, nog altijd, de HGP GMT om de pols!
Proost, mensen!

En een nieuw dilemma. Net weer klein beetje $ in het potje, door verkoop van m’n een-na-laatste Seiko. Maar ja, wat nu? Een HGP Mecaquartz? Tja, ik wil eigenlijk toch wel graag een gele. Maar die zijn op dit moment (voorlopig?) niet leverbaar. Of nog een leuk (semi-)vintage TAG Heuer duikertje of even rustig aan en helemaal niks? Het doel was natuurlijk om iets te minderen, qua aantal horloges.
Toch nog maar 'n keertje aan H.G.P. HQ gevraagd of en wanneer deze weer beschikbaar komt. Misschien helpt 't… Ik zou 'm zo kopen. Vandaag.
Same same ! Duim met je mee dat hij nog beschikbaar komt.
Me too
Ik dacht dat er eentje beschikbaar zou komen in het blauw… is die al vergeven dan?
Ja, volgens mij zijn er op dit moment al twee gegadigden, terwijl ie nog moet binnenkomen bij de (potientiële) verkoper, die er volgens mij niet zo op zat te wachten. Moet wel zeggen dat ik 'm eigenlijk alleen op die gele tropic wil. Een BOR band vind ik best mooi. Maar draag ik gewoon niet. Dus…
HGP droeg je ook nooit dus misschien moet je het blijven proberen die bracelets. Die BoR van mijn Doxa draagt echt zo zacht als boter.
Is er iemand die ervaring heeft met de BoR band van HGP? Draagcomfort, verstelbaarheid?
Die is toch weg?
Toch weer in getrapt😂
Nee!
Je zou denken dat wijsheid met de jaren komt…
Sommigen leren het nooit😂