Ik snap je, stay focused eyes on the target.
Gewoon voor de Autavia gaan
Ik heb gedrukt omdat ik gefrustreerd was over mijn 1521 cosc waarvan de rotor nu al voor de tweede keer weer meedraait als ik hem opwind.
Valt me echt tegen (maar hij blijft wel mooi )
Ja, zo sta ik er nu ook in. Maar kan tussen nu en dan nog veranderen. Ik sta niet voor mezelf in. Nee, maar ik heb nu al zo lang rondgekeken en ik denk dat het zoiets moet worden, dus.
Oh, daâs irritant. Heb je al contact en ga je 'm weer opsturen naar ItaliĂ«?
Ja echt super irritant.
Heb hem gekocht via een niet nader te noemen dealer waar ik altijd goed wordt geholpen, ga er dus van uit dat het ook nu opgelost gaat worden.
Haha ik heb de âeersteâ HGP, en de automatische Commando gehad. Die laatste deed ik weg (nooit moeten doen) ivm mijn CWC SBS, maar die bleef kuren houden en uiteindelijk mijn geld terug gehad.
Deze heeft echte Heuer Nightdiver vibes. Ik vind hem tof!
Begon met de secondewijzer welke stil bleef staan. Na het opnieuw op tijd zetten, deed ie het weer een aantal dagen. Uiteindelijk stopte ie er helemaal mee, onder garantie een nieuwe gehad welke weer hetzelfde issue kreeg.
Toen maar om geld terug gevraagd wat zonder problemen werd gedaan na terug zenden van het horloge.
Ja, maar dat ritueeltje heeft ook juist zân charme. Ik geniet echt van muziek luisteren op vinyl. Net zoals ik van mechanische horloges kan genieten of een lekker biertje of een gave basgitaar of gitaar. Dat soort dingen maakt het leven nog wat leuker, vind ik dan.