H.G.P. Only đŸ‡«đŸ‡·

Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. :wink:

Ja, dat. En de sweeping seconds is ook gewoon lekker.
Toch vind ik het weer ‘op gang brengen’ van een mechanisch horloge ook wel een charmant ritueeltje. Past goed bij mijn vinylhobby. Da’s ook niet per se heel praktisch. Maar wel ‘quality time’.
Maar, minstens één quartz is idd toch wel handig.

Haha, nog één, in de HGP-groep! Gefeli! :partying_face: Moet zeggen dat ik 'm ook wel héél erg goed gelukt vind. Heb vandaag dan ook serieus met de vinger boven de bestelknop gehangen. Maar heb me kunnen beheersen, met de gedachte dat ik zoiets als hieronder, als doel heb, voor begin volgend jaar en het eigenlijk best zonde is als ik nu weer 10% van het budget ergens anders aan besteed. :grimacing: :sweat_smile: :person_shrugging:

The Vintage Corner - A Watch Less Travelled - The Heuer Autavia Viceroy

4 likes

Leuk man! :tada::partying_face::heavy_check_mark:

Ik snap je, stay focused :wink: eyes on the target.
Gewoon voor de Autavia gaan :muscle:t2:
Ik heb gedrukt omdat ik gefrustreerd was over mijn 1521 cosc waarvan de rotor nu al voor de tweede keer weer meedraait als ik hem opwind.
Valt me echt tegen (maar hij blijft wel mooi :yum:)

1 like

Zon autavia is fantastisch

1 like

Ja, zo sta ik er nu ook in. Maar kan tussen nu en dan nog veranderen. Ik sta niet voor mezelf in. Nee, maar ik heb nu al zo lang rondgekeken en ik denk dat het zoiets moet worden, dus.

Oh, da’s irritant. Heb je al contact en ga je 'm weer opsturen naar ItaliĂ«?

Ja echt super irritant.
Heb hem gekocht via een niet nader te noemen dealer waar ik altijd goed wordt geholpen, ga er dus van uit dat het ook nu opgelost gaat worden.

Dus we blijven rustig haha :yum:

2 likes

Haha ik heb de “eerste” HGP, en de automatische Commando gehad. Die laatste deed ik weg (nooit moeten doen) ivm mijn CWC SBS, maar die bleef kuren houden en uiteindelijk mijn geld terug gehad.

Deze heeft echte Heuer Nightdiver vibes. Ik vind hem tof!

1 like

O wat voor kuren als ik vragen mag?

Zou H.G.P niet ineens denken
 Waarom zoveel HPG’s naar Nederland ineens.

Omdat er hier een paar op het forum helemaal los zijn gegaan :joy::laughing:

Lekker bezig!

5 likes

Hf limited :clown_face: ?

5 likes

Kijk is aan! Let’s go!

1 like

ik heb al een contact puntje daar in le douce france dus wie weet na de GTG eens wat opgooien daar !!

5 likes

And so it begins! :muscle:t2::white_check_mark::sunglasses::battery:

Begon met de secondewijzer welke stil bleef staan. Na het opnieuw op tijd zetten, deed ie het weer een aantal dagen. Uiteindelijk stopte ie er helemaal mee, onder garantie een nieuwe gehad welke weer hetzelfde issue kreeg.

Toen maar om geld terug gevraagd wat zonder problemen werd gedaan na terug zenden van het horloge.

1 like

Zit je net lekker in de muziek moet je um omdraaien!!! :rofl:

3 likes

Ja, maar dat ritueeltje heeft ook juist z’n charme. :wink: Ik geniet echt van muziek luisteren op vinyl. Net zoals ik van mechanische horloges kan genieten of een lekker biertje of een gave basgitaar of gitaar. Dat soort dingen maakt het leven nog wat leuker, vind ik dan. :blush:

4 likes

Ik had zo’n Technics draaitafel met stroboscoop​:joy::+1:

1 like

Dat denk ik ook!
Plannetje van Ed en mij loopt lekker hahaha

4 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bonjour!:fr::croissant::coffee:

9 likes