Bonjour!![]()
![]()
![]()
Waar kijken we precies naar? Ik bedoel: merk, type…
Aprilia Tuono R. ![]()
![]()
niet verder vertellen maar er staat een mooie Monnin-case in het blauw
En zo’n toffe pvd HGP is de enige die ik wel als inruil zou willen hebben.
Haa Dan mooie vent! Ik vind de Ti erg leuk maar geen koop intenties, tevens ben ik voorlopig wel even klaar met kopen zoals je misschien begrijpt ![]()
Het valt mij trouwens op dat mijn HGP de beste tropic strap heeft die ik in mijn collectie heb! Soepel, gedetailleerd, niet ‘stoffig’ maar glad. Valt jullie dit ook op?
Hahaha ![]()
![]()
Ja, ziet er goed uit en draagt prettig. Heb ook nog totaal geen behoefte gehad om te wisselen van band, bij een van m’n HGPeetjes.
Die zijn in ieder geval wat steviger en zeker ook heel o.k… Maar idd, die heerlijke vanillegeur van HGP, daar moet je gewoon af en toe even aan ruiken. Staat misschien wel een beetje raar, als je dat regelmatig doet, in het openbaar. ![]()
Ik kreeg laatst al wat vreemde blikken in de trein
#strapsniffer
Ik vind de HGP, Squale en Wolbrook allemaal wel okay, geen behoefte om straps te wisselen om bepaalde redenen. Wel heeft elke strap zn eigen eigenschappen.
Dan, als je graag de Commando wil kopen kan dat… Dan ge ik de Yema rallygraf Alpine bestellen om te proberen. Een evt volgende stap zou dan een Tag Heuer kunnen zijn…
Zijn beide ook heel tof.
Ik wacht het heel even af, eerst de CWC verkocht hebben.
Nog even naborrelen met een Spaans biertje, na een late en uitgebreide lunch, in een heerlijk tapasrestaurant.![]()
![]()
@Tech-neut , die reverse panda Carrera heb ik, een tijdje geleden, gepast. Geweldig horloge!![]()
Moguh, ff afkoelen met een straffe bak. En dan hop naar huis voor t ontbijt… fijne mercredi ! Grenouilles
Wat is dat ook al weer voor bandje ![]()