H.G.P. Only 🇫🇷

Hemsut rugged no.24

1 like

Zometeen deze maar weer eens om :military_helmet::heavy_check_mark:

5 likes

8 likes

6 likes

Dun gele weer vandaag

5 likes

Bonjour, HGP-vrienden!:fr::croissant::coffee:

7 likes

Speelkwartier… Oranje kan goed vind ik

7 likes

Ja, verrassend leuke combi, eigenlijk!

1 like

Vijf kinderen (waarvan drie logeetjes) liggen te spatteren in het zwembad. Kan ik mooi, in de kantine, even genieten van wat ander vocht. Proost, mannen!:wink::beers:

5 likes

Deze voor vandaag, en waarom speciaal vandaag een oranje horloge ? Nou schoonmoe is jarig en aangezien ze zich gedraagt als de koningin. Past dat er precies bij :crown::princess:

4 likes

:laughing:
Nou, gefeliciteerd! En Leve de Koningin! Hoera, hoera!:partying_face::wink:

2 likes

Buongiorno! Frans horloge en Italiaanse koffie!:coffee:

6 likes

Goede morgen

6 likes

7 likes

Hierbij mijn bijdrage onder TL licht, omdat je het HGP topic hier zo levendig houdt :muscle:t2:

7 likes

Uitgeput op de bank.:hot_face: Vanmorgen vroeg eerst een interview, bij de lokale omroep. Daarna nog even alle huishoudelijke klusjes, voor een heel weekend, in twee uurtjes gedaan. Want morgen ook groot deel van de dag weer weg. Toen de spullen naar de zaal brengen. Daarna de soundcheck. En vervolgens knallen met een set van 24 nummers!:musical_note::guitar::musical_keyboard::microphone::drum::notes:

Vanavond even lekker een paar biertjes en een beetje Netflixen. :smiling_face:

8 likes

Over horloges? Of over sex? :stuck_out_tongue_winking_eye:

:grin:Alles ter sprake gekomen, natuurlijk. Maar het ging, oorspronkelijk dus, over ons optreden van vanmiddag.

2 likes

Even m’n vandaag opgelopen horloge(forum) cravings inhalen nu, op een dag die toch heel anders liep dan ik dacht. Met als gevolg dat ik niet bij de Haagse GTG kon zijn.

5 likes

gedeelde smart…

1 like