Ik heb net even de geweldige nieuwe cartoon van @Jurk zitten bewonderen en zie nu dus, in jouw foto, een H.G.P. in space. Met op de achtergrond Jupiter.
Klopt toch, Techie?
Ik heb net even de geweldige nieuwe cartoon van @Jurk zitten bewonderen en zie nu dus, in jouw foto, een H.G.P. in space. Met op de achtergrond Jupiter.
Klopt helemaal Ed ![]()
Het loopt niet zo vlot met de verkoop van m’n night diver. Is natuurlijk voor een specifieke groep liefhebbers met uitstekende smaak ![]()
Is die chrono er al bijna? @louis
Hier momenteel de mecaquartz om de pols.
Vive la France.![]()
Shipping starts 16 february las ik…
Ben benieuwd.
Ik ook ![]()
Denk dat het wel een leuk ding is ![]()
Hoop het.
Klein dik mannetje, beetje Bassie van Adriaan
![]()
Jongens, hulpvraag.
Deze chrono komt op rubber en resultaten uit het verleden garanderen dat ik daar niet lang van ga genieten. Nu dacht ik aan een MN van Erika en eens een keertje iets zonder oranje ivm de kleine rode wijzertjes en ook eens geen groen.
Dus roep eens wat jullie leuk lijkt. Welke kleur band met welke kleur streep en welke kleur stiksel?
Doe nog even een plaatje van het horloge dan.
Pfff, wat is er aan de hand met je fotografisch geheugen? ![]()
Sirocco, en dan met rode streep?
Versie zonder witte subdial gekozen?
Yep, en met frisse indices en wijzers.
Is ook mooi. Maar de reden dat ik voor (weer) groen zou gaan, is dat het iets meer contrasteert met de indices, dan die jij hierboven post. En dat vind ik dus vaak mooier. ![]()
Deze was ook mij eerste keus, en groen is naast oranje ook wel weer mijn banden voorkeur.
Beetje net zoals altijd maar weer een spijkerbroek.
![]()