H.G.P. Only 🇫🇷

Gewoon volledig zwart voor de stealth look of de connery, als je wat kleur nodig hebt.

3 likes

Ik vind de sluiting wat lomp… Tegenwoordig heb je ook de Hook Loop bij the Watch Steward. Dan zie je bijna geen sluiting . En dan kan je hem als Single Pass kopen. Ik ben geen fan van die dubbele laagjes stof op elkaar.
Ik zou denk ik zwart met een Groene streep nemen. Groen wat naar de kleur van de indices neigt

Ps, ik zie bij the Watch Steward geen kleur combinatie die ik zou uitkiezen.
Nick Mankey zit op slot,
Mn is dom duur.
Dus ik zou kiezen voor een single pass Nato.
Dat past wel bij de kast
De dial is aardig druk dus geen bond Style of zoiets maar een dun streepje in het midden.
Ik bedoel, Het moet allemaal wel kloppen voordat ik Dibs ga roepen :sweat_smile:

1 like

Of deze groene op de HGP en dan een oranje Diaboliq op de Sharkhunter?
Lijkt me ook wel wat… :sunglasses:

1 like

Bon après-midi, mes amis!
Gisteren eindelijk de zomervakantie geboekt. Dus, even een switch naar de H.G.P. GMT. . Hoewel een tijdsverschil van (+) 1 uurtje natuurlijk niet echt een GMT-functie vereist. :greece: Maar blijft wel leuk horloge, vind ik. En we gaan binnenkort ook de nieuwe Indonesiëreis plannen. :indonesia: Daar komt dit horloge dan weer meer tot z’n recht.
Los daarvan, merk ik wel meteen weer hoe fijn dit horloge eigenlijk draagt. Kijk er dan ook naar uit om deze gewoon een hele maand te dragen, straks. :blush:

17 likes

Bonjour!

Herenigd met mijn Franse metgezel

12 likes

Een beetje zomer om de pols.:sunny::sunglasses::tropical_drink::desert_island::diving_mask::ocean:

Fijn weekend, alvast, mes amis!

9 likes

Yep, jij ook Ed! :beers:

5 likes

Ik sta op het punt om de BoR bracelet te bestellen. Maar misschien heeft iemand er hier eentje over? Wellicht een long shot maar kan het altijd proberen :smile:

1 like

Goede morgen
Blijft een favo van mij

6 likes

Nice! Zal 'm goed staan!

Kan je helaas niet helpen. Maar je weet nooit, idd. Succes en kom maar op met die foto’s straks!

Hier ook en vanochtend nog effe de oranje om. Maar straks denk ik een wissel naar m’n Monaco, voor m’n verjaardagsfeestje. :blush:
Fijne zondag, iedereen! :sunny:

4 likes

Voor mij ook de tofste uitvoering :+1:t2:

1 like

Gelijk heb je! En gefeliciteerd :tada::beers::+1:
Dankjewel en van het zelfde

1 like

Hey, thanks, man! Na lekker uitgeslapen te hebben en ontbijt op bed, met mooie cadeautjes, gaat het bier vroeg open, vandaag. :blush: :beers:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Thanks, man!:+1::beers:

1 like

Gefeliciteerd Ed👍🏻

1 like

Hahaha mooie vent! :beers::tada::heavy_check_mark::nerd_face:

1 like

Dankjewel, man!:+1::beers:

1 like

Van harte ed! Denk dat je een gesmeerde avond hebt !

1 like

Thanks, man! We hebben 't even beperkt tot de middag en zijn daarna lekker shushi gaan eten. Maar was gezellig!

2 likes