H.G.P. Only 🇫🇷

Solly hoor, kan het niet meer volgen :thinking:
Wie heeft nu wat gekocht?
Plaatje voor de sfeer :smile:

4 likes

Mijn pvd is op reis naar Sjaak.

2 likes

Had het ook niet helemaal meer helder.

Maar o.k…

Nou, in dat geval: gefeliciteerd @Sjaak en @Tijdspraak ! :partying_face:

2 likes

Hoe draagt zo’n 42mm? Ik beland af en toe toch in dit topic maar ik ben bang dat een 42mm te groot gaat zijn. Vette horloges zeg incl historie bij HGP :+1:

1 like

Iets kleiner dan een rolex submariner.

1 like

Ennn komen ze ooit met een 40mm of kleiner?

1 like

Wie weet, maar aangezien de monnin case een usp is denk ik van niet.

1 like

Ze dragen best compact. De bezel zelf is iets van 39,5mm.

1 like

Met z’n 47mm lug-to-lug goed draagbaar, zelfs op mijn 16,7 cm pols. Uiteindelijk toch voor een kleinere fieldwatch (<38mm) gegaan omdat ik nogal neig naar kleinere horloges.

1 like

Ze dragen heel goed,
16.5 cm pols,

Helemaal in mn nopjes met de HGP

11 likes

Ik sluit mij bij de spreker aan! Congratz :tada::heavy_check_mark::+1:

1 like

Ja, je hebt 42mm en 42mm. De HGP/Monnin case draagt duidelijk kleiner. Dit komt enerzijds doordat het glasoppervlak bescheiden is, door de bezel, en anderzijds doordat de lugs vrij kort zijn en gunstig (af)lopen. Op mijn 17,5cm pols kan ik 'm in ieder geval makkelijk hebben en ik vermoed dat ie ook om een kleinere pols nog goed kan.
Wat is jouw polsmaat? En wat draag je nu zoal?

1 like

Volkomen off topic maar ik heb daarom altijd een paar waxinelichtjes (kaarsjes) in mn auto… Goed voor een paar uur warmte.

Zou ik echt nooit aan hebben gedacht. Op zich wel aardig idee. Alleen weet ik niet of ik ze aan zou durven steken, in een auto. Weet niet hoe brandbaar zo’n interieur en hemel is(?). Je moet niet ook nog 'ns een keer brand krijgen. :grimacing:

Maar goed, even terug OT.
Een plaatje…

En een vraag.
Ik neem waarschijnlijk m’n oranje mecaquartz mee naar Griekenland, deze zomer. Lijkt me echt perfect daarvoor. Lekker robuust en waterdicht, gewoon prima vervangbaar en ziet er goed uit! :desert_island: :sunglasses: :diving_mask: :ocean: :tropical_drink:
Wie neemt er nog meer z’n H.G.P. mee op vakantie?

• Ja, m’n H.G.P. is een perfect vakantiehorloge en gaat dus mee!
  • Nee, ik neem iets anders mee, namelijk…
0 stemmers
1 like

Ik neem hem mee als:

• ik die nieuwe mooi vind
  • die nieuwe ook in quarts komt
  • die slome Fransen een beetje opschieten met die nieuwe
5 likes

Lekker de SD mee :parasol_on_ground::diving_mask:

6 likes

Da’s één van de redenen die ik mijzelf aanpraat om een HGP aan te schaffen :slight_smile:

4 likes

Heb je dat nou nog niet gedaan???

Kan iemand @Lang even in de hoek zetten ?

2 likes

4 likes