H.G.P. Only 🇫🇷

Ik heb geen HGP meer. Dus tenzij er een interessante nieuwe langs komt zie ik dat niet gebeuren.

Waarschijnlijk seiko skx, seiko sumo, of mijn tudor fxd.

Ik wil gewoon deze plaat zien in een mechaquartz:

Geen malle scuba’s.

5 likes

En om de pols👌

11 likes

Congratz Sjakie :grinning::tada::heavy_check_mark::+1:

2 likes

heerlijk @Sjaak nu al spijt :yum:

2 likes

Top :ok_hand:t2:

1 like

Wow! Dat is snel gegaan! Hadden jullie een koffiedate?

2 likes

Nee Sjaak woont net ff te ver fietsen…

Maar Doe Het Langzaam was ineens erg snel

3 likes

Nice, gefeliciteerd!

1 like

Pffff, retourlabel uitgeprint, pakketje klaargemaakt en op naar DHL om de chrono terug te sturen, pakt de scanner de streepjescode niet. Op naar de volgende, weer niet. Potverdorie, wat een gezeik weer! Zal ik um anders houden? Nee Lodewijk, nu doorzetten en terug dat ding. Je weet dat je hem niet echt leuk vind en nu kan ie nog voor de volle prijs terug naar Frankrijk. Wie weet is die aanstaande ‘1521’ wel veel leuker. Gewoon effe een nieuw label vragen en weg met die chrono. Nieuw label gevraagd en daarna nog effe gegoogled bij DHL, blijkt dat niet ieder servicepoint internationaal doet. Gekeken waar ik wel terecht kon en jas aangetrokken. Met de doos in de auto gestapt en toen toch weer de verleiding moeten weerstaan om hem niet te houden. Maar ik was sterk en heb alle verleidingen weerstaan. Knap toch? :joy::joy::joy:
Nu effe bijkomen van deze emotionele rollercoaster :roll_eyes::beer:

11 likes

Je mag trots op jezelf zijn!

1 like

Kijk, dat wilde ik horen :wink:

3 likes

So Freakin Proud Of You GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

Daar is ie dan!!

5 likes

Helemaal kut.

Cool

1 like

Ik mis de 4e wijzer :nerd_face:

Eerste indruk: dit is niet dezelfde kast als de Squale 1521, wijzerplaat is wat druk. Maar wel leuk ding.

1 like

Vandaag weer bericht ontvangen dat het weer verder vertraagd was…je zou bijna denken…dat

A) de Franse slag nog steeds actueel is
B) het nooit geleverd gaat worden
C) er gestaakt wordt

1 like

Als er een meca komtcdan ga ik de gok wagen……

2 likes

Hij staat al online! Verzonden vanaf 17 april.

6 likes