Weg romantiek…
Vergelijkbaar met wat Squale deed. Die leverden ook kasten aan heel veel merken, van Doxa tot Heuer tot Blancpain. Overigens was dat, in die tijd, best gebruikelijk en je ziet het dus bij heel veel horlogemerken.
Zo is het, eerst een lekker koffietje!
En natuurlijk een lekkere mechanische duiker om de pols…
En dan nog even een lekker stukkie muziek (van vinyl, natuurlijk) erbij, zoals hier (nog steeds) één van mijn favoriete bandjes. De dag begint goed!
Daar zal het aantal te laag voor zijn vrees ik…
Maar zoals Ed zegt, eigenlijk is ie niet duur als je kijkt naar Squale., anderzijds, als je kijkt bij watchgecko en dat soort merken daar zit je rond de 50 euro. Maar heb je niet die matching end links. En ik vind op een duiker moet ook een duik sluiting eigenlijk…
Ja dat doet die van mij ook
Mwah,// de historie blijft en die is leuk!
Ed , we maken jou Dj bij een gtg
En goede morgen allemaal
Zowat alle kastenmakers.
Epsa leverde ook aan iedereen bijv, vandaar dat elk merk zijn eigen “longines legend diver” heeft, van pontiac tot universal geneve
Zo, tijd voor de #vrimibo! Proost, HGP-vrienden!
Trouwens best een lekker IPAatje!
Prettig weekend alvast, mensen!
Lekker, hoor!
Lume reageert idd heel vlot, in de zin van dat ie snel zichtbaar is. Hier een foto, zonder ‘voorbelichten’ of filter of wat dan ook. Gewoon wanneer ik van de bijkeuken de garage inloop. BANG! Meteen goede lume!
Cheers!
Deze,
En deze, lekker op watdragenwijvandaag droppen! ,Like2spamm,
ik vind het cool, heb ik nog niet eerder meegemaakt, zo snel “ignition”
Even paar stappen buiten en pittig regenbuitje!
Gelukkig is ie goed waterdicht!
Weet je dat ik zelden wat plaats in dat topic. Ik vind het wel leuk om af en toe te bekijken, omdat er heel wat verschillend spul langskomt. Maar ik heb het idee -en dit is misschien niet zo’n populaire mening- dat het een beetje altijd hetzelfde eraan toe gaat. Het aantal likes, in dat topic, stijgt heel sterk met het posten van bepaalde merken en een hoge aanschafprijs. Daar hou ik gewoon niet zo van. Lijkt af en toe een beetje een 'pissing contest. Terwijl ik liever koop en draag wat ik leuk vind en een leuk horloge is voor mij een leuk horloge. Ook als dit niet van een van ‘prestigieuze’ merken is en slechts een paar honderd euries kost.
Even geswitcht naar de zwarte mn band. Ook wel comfy maar naar mijn smaak was een witte bies beter geweest kwa smoel. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek …….
Ja, of een cremekleurige streep, die matcht met de lume.
Dat klopt helemaal!
Ik denk dat een groene streep ook mooi is
Geen HGP maar wel een prachtige afwerking van een Monnin-case in titanium grade5 .
De CWC Ti300 met fixed lugs.
Ga hier ook nog een beetje lopen spammen Deze is de hele reden dat de HGP op mijn shortlist staat (want leuke prijs, mooie kast en lekker als quartz te krijgen).