Ik heb ooit eens wat zakhorloges geruild tegen wat polshorloges waaronder deze , een H Moser & Cie handwinder.
Vind hem erg mooi en loopt perfect alleen ken ik het merk niet en kan er weinig over vinden behalve een rijke zakhologe geschiedenis.
Zit moeilijke deksel op dus krijg hem niet open dus cal onbekend.
zelfs op ebay staat er geen dus geen idee wat ding waard is ,heb hem geruild dus op zich wil ik hem wel verkopen mits hij wat zou opbrengen.
Wie weet meer van het merk?
Wie weet meer van de waarde van dit horloge?
Moet je voor de gein eens aan vintagecollector vragen die heeft een partijtje mooi bandjes::o. hij schaamt zich er zelfs voor(:D.
Valt dit nog 300% mee. wel leuk horloge.
Maar het merk ken ik zo niet.
He oppassen he! Die foeilelijke bandjes zaten al op toen ik ze kocht! En nee ik weiger er foto’s van te maken direct gaat mijn camera nog kapot…
deze mooie Moser verdient wel een net lederen bandje vind ik, en het merk heeft al jaren lang mooie horloges gemaakt en zitten ze niet in schafhausen net als een ander zeer gerenommeerd merk?
Hoe staat het er mee? Ben je al wat wijzer geworden?
Voor zo ver ik weet is H. Moser & Cie een gerenomeerd merk. Als je kijkt naar de klokken van tegenwoordig, hebben ze een collectie waar ik niet vies van ben. Maar ik kan helaas geen indicatie geven wat deze waard zou zijn, maar als je het mij vraagt moet hij meer dan de gemiddelde vintage opleveren.
Wel wijzer geworden over de geschiedenis van het merk, leuke geschiedenis ook en zeker een merk dat kwalitatief goede uurwerken heeft gemaakt.
Wat betreft waarde weet ik nog niet veel meer,worden vrijwel niet aangeboden(zakhorloges weer wel)dus zal toch gissen blijven maar hij ligt veilig bij de rest van de verzameling en als ik hem ooit eens wil verkopen dan zal ik eens naar een veilinghuis gaan of zo.
Misschien dat je eens contact op kan nemen met H Moser & Cie.
Ik heb een tijdje geleden contact met ze gehad, en ik kan niks anders zeggen dan dat ze zeer netjes en behulpzaam zijn. Mocht je een mail adres nodig zijn. Dan is die via pb beschikbaar.