Vandaag naar het eindejaarsevent van Ha Juweliers geweest.
Lezing bijgewoond van John van Steen van Meistersinger en van Serge Michel de eigenaar van Armin Strom. Daarnaast nog een mooie Armin Strom om de pols gehad (33K is voor mij echt bizar).
Na de lezing nog even alleen met John van Steen gepraat. Hij heeft mij de render laten zien van de Meistersinger NL 2018 Edition!! Dit gaat een heel bijzondere Meistersinger worden!!
De planning is ook dat deze eerder leverbaar gaat worden, dan voorgaande jaren. De NL 2018 zal nl. al in Juli 2018 leverbaar zijn.
Verder gaat Meistersinger stoppen met het leveren van krokodillen leren bandjes. De krokodillen worden speciaal voor dit doel gekweekt en dat vind tegenwoordig niet iedereen meer verantwoord.
Ook gaan ze een nieuwe horlogebox bij de Meistersinger horloges leveren. Dit is een mooie brede box van hout, met een bovenkant van leer.
Yvo Staudt was er ook met een paar nieuwe modellen.
Ook de nieuwe Frederique Constant modellen gezien, waaronder de 38 mm moonphase.
Ook nog een paar Baume & Mercier modellen om de pols gehad. Hiervan heb ik helaas geen foto’s gemaakt.
Het was een leuke zondag.
Uiteraard waren er ook diverse sieraden merken aanwezig, maar daar heb ik niet zoveel mee.