… een vrije dag! Woensdagmorgen wat boodschappen doen en wat klussen in huis. Morgenmiddag naar het sportveld: een van mijn kinderen aanmoedigen tijdens een schooltoernooi.
En wat draag je daar bij… Bell & Ross Demineur.
Menno

… een vrije dag! Woensdagmorgen wat boodschappen doen en wat klussen in huis. Morgenmiddag naar het sportveld: een van mijn kinderen aanmoedigen tijdens een schooltoernooi.
En wat draag je daar bij… Bell & Ross Demineur.
Menno

Kom gewoon niet in slaap terwijl de wekker over 2,5 uur gaat. Morgen naar Zwitserland voor een supertrip; Blancpain, FP Journe, Frederique Constant en nog twee hele toffe horlogemakers morgen bij de borrel in Geneve.
Deze gaat om de pols in de auto. Op staal welteverstaan
Mooi, goed dat de Veluwe-chapter van het Horlogeforum ook van zich doet spreken. In gedachten zijn we allemaal bij je (en stikjaloers!). We willen foto’s zien, anders is het niet gebeurd!
Ik wens je een goede reis!
Menno
Ik heb deze week deze automaat (met glas deksel) weer eens om:
Staat toch wel chique onder het pak 

(foto van het net geleend)
Mooie dag!
vandaag eens een keertje een oude dreskitip
Automaatje veel voor weinig
Het wordt een DROGE dag
gr. Lenno
Nog bijkomend van ons bezoekje aan:

hans
Gaaf. Dit model met mooie leren band. bevalt me wel. Toch maar eens sparen?
groet,
Henk
Vandaag mijn Eric Haze DW5600. Mooie kleurencombi…Doet me denken aan mijn favoriete Stad en voetbalclub. 

Sexi plexi vandaag 

Vandaag deze.

met, altijd weer, veel plezier deze!

groetjes,
Joep
Vandaag

Na de post van seamaster gisteren, vandaag m’n nieuwe aanwinst toch maar aan naar kantoor.

Na de post van seamaster gisteren, vandaag m’n
nieuwe aanwinst toch maar aan naar kantoor.http://i767.photobucket.com/albums/xx311/didymush/
IMG00300-20100929-0915.jpg
(tu) 
zelf vandaag MrCartoon