Haaren

Prettige en vlotte deal met een enthousiast forumlid en bovendien een aardige kerel.

Veel plezier met de Seiko!

1 like

Bedankt, dat gaat zeker lukken.
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier hij wordt, @anon50762135EV en de deal waren:

https://memegenerator.net/img/instances/10625703.jpg

Ferri kwam de Seiko natuurlijk zelf halen. Snelle deal, even leuk wat ervaringen uitgewisseld. Prima gelopen, aanrader.

Gisteren een leuke en snelle deal gemaakt met Ferrie @Haaren voor een Invicta…daar aangekomen had hij ook nog een Squale te koop…die ook maar meegenomen nu ik er toch was :grimacing::sweat_smile:

Fijne deal en de horloges zoals omschreven dus een aanrader :+1:t2:

2 likes

Zojuist een leuke ontmoeting met Ferri @Haaren gehad en een goede deal gesloten. Fijn gebabbeld over van alles en nog wat. Een aanrader dus. :thumbsup:

1 like

Horloge verkocht aan @Haaren wat resulteerde in een bijzonder prettig en sympathiek contact, een snelle betaling en een keurige ontvangstmelding. Bij deze dan ook van harte aanbevolen :+1:t3:

1 like

Horloge gekocht van @Haaren, snelle verzending en goeie communicatie. Top!

Ook een horloge gekocht van @Haaren. Ook fijn contact en snel tot een goeie deal gekomen. Aanrader!

1 like

Mijn Chronomaster aan @Haaren, Ferri, verkocht, snel en een voortvarende deal, prima koper!

1 like

Onze vrolijke dansende Forum-banaan @Haaren heeft sinds kort mijn oude Omiko Chronograaf om de pols. Dank voor de fijne en snelle afwikkeling en veel plezier met het horloge!

1 like

@Haaren heeft een horloge van me overgenomen. Vlotte transactie en een leuke ontmoeting met een echte medeliefhebber. :ok_hand:

1 like