Prettige en vlotte deal met een enthousiast forumlid en bovendien een aardige kerel.
Veel plezier met de Seiko!
Prettige en vlotte deal met een enthousiast forumlid en bovendien een aardige kerel.
Veel plezier met de Seiko!
Bedankt, dat gaat zeker lukken.
Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier hij wordt, @anon50762135EV en de deal waren:
Ferri kwam de Seiko natuurlijk zelf halen. Snelle deal, even leuk wat ervaringen uitgewisseld. Prima gelopen, aanrader.
Gisteren een leuke en snelle deal gemaakt met Ferrie @Haaren voor een Invicta…daar aangekomen had hij ook nog een Squale te koop…die ook maar meegenomen nu ik er toch was
Fijne deal en de horloges zoals omschreven dus een aanrader
Zojuist een leuke ontmoeting met Ferri @Haaren gehad en een goede deal gesloten. Fijn gebabbeld over van alles en nog wat. Een aanrader dus.
Horloge verkocht aan @Haaren wat resulteerde in een bijzonder prettig en sympathiek contact, een snelle betaling en een keurige ontvangstmelding. Bij deze dan ook van harte aanbevolen
Ook een horloge gekocht van @Haaren. Ook fijn contact en snel tot een goeie deal gekomen. Aanrader!
Onze vrolijke dansende Forum-banaan @Haaren heeft sinds kort mijn oude Omiko Chronograaf om de pols. Dank voor de fijne en snelle afwikkeling en veel plezier met het horloge!
@Haaren heeft een horloge van me overgenomen. Vlotte transactie en een leuke ontmoeting met een echte medeliefhebber.