Haaven 9310-03 automaat

KenzoDijkstra Schreef:

Bedankt voor de reactie,

Maar opzich zegt de kwalitatief hoogwaardige
kleding tak van hugo boss dus niets over de
kwaliteit van een horloge dat ook onder hun naam
word uitgebracht? Ik neem toch aan dat als zij hun
naam hoog willen houden, zij ook horloges maken
van niet al te slechte kwaliteit. De
oorspronkelijke verkoop prijs staat namelijk op
400 euro, dat is geen klein bedrag.

Oorspronkelijke prijzen moet je niet op letten, dat kan een enorme valkuil zijn. Kijk bijvoorbeeld eens wat Invicta doet. Overal zie je €1200 of iets in die trant en nu slechts €169, om maar een voorbeeld te noemen. De €169 is echter de standaard prijs.

Verder denk ik dat de horloges niet echt slecht zijn, de kwaliteit zal best meevallen. Echter, voor niet al te veel geld kan je een horloge kopen van vergelijkbare kwaliteit met vaak een beter uurwerk.

Als jij het het geld waard vindt, gewoon doen.

Welke horloges had je in gedachte die ook een automaat hebben en dezelfde uitstraling? Als het kan mag het ook een skelet zijn.

Weet je wat ik zou doen? Ik zou een middagje naar de stad gaan. Alle juweliers bij langs en lekker kijken en passen tot ik wat moois vond :slight_smile: binnen budget, binnen jouw wensen, met goede service. Wie weet loop je tegen een heel ander merk of horloge aan.

Staat trouwens ook een prachtige oranje mako horloge met 3 banden te koop in het te koop forum hier. Het is dat ik zelf de pols niet heb voor een 47mm 45mm horloge maar ik denk dat dat ook wel wat voor je is! Beetje anders dan anders.

Caliber Invicta / Swiss Legend.
OK, maar niet voor dat geld.Ik zou er af blijven en een degelijke Seiko aanschaffen.

KenzoDijkstra Schreef:

Bedankt voor de reactie,

Maar opzich zegt de kwalitatief hoogwaardige
kleding tak van hugo boss dus niets over de
kwaliteit van een horloge dat ook onder hun naam
word uitgebracht? Ik neem toch aan dat als zij hun
naam hoog willen houden, zij ook horloges maken
van niet al te slechte kwaliteit. De
oorspronkelijke verkoop prijs staat namelijk op
400 euro, dat is geen klein bedrag.

Net als met de kleding is er niks mis mee met de kwaliteit. Maar er zit een behoorlijke marge op.

Mocht je iets specifieks zoeken en tips nodig hebben, kijk dan eens naar het EHBO lijstje http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,312582,1222772#msg-1222772