Habring service

Het oostenrijkse horlogemerk Habring voegt als service voor zijn klanten reserve/reparatie onderdelen bij, gewoon als service! :slight_smile:
Welk ander horlogemerk doet dit nog meer??

Geweldig toch?

Hier een artikel over het bedrijf:

1 like

Tjah… is dat dan een goed of slecht teken? Als ik een Mercedes koop en de verkoper legt alvast een nieuw motorblok op reserve voor me in de kofferbak, dan ga ik me toch wel even achter de oren krabben of ik wel de juiste auto gekocht heb…

10 likes

Ze hebben zeker een paar leuke horloges, maar vind het maar een vervelende vent.

Ken verder geen merken die het zo uitgebreid doen. Zijn wel enkele merken die het iets ‘praktischer’ aanpakken. Zoals een extra plexi glaasje erbij voegen voor het geval dat.

1 like

Zo geweldig vind ik het ook niet. Vooral die wijzerplaat betaal je wel gewoon, da’s meer dan een paar euro. Is bovendien echt geen slijtage-onderdeel - nou ja, behalve hier dan…

:slight_smile:

2 likes

Ja of een nieuwe Audi met een 5 liter blik motor-olie, o nee, dat gebeurt echt :fearful:

2 likes

Dat is tbv het AAR (Audi actief roetgordijn) systeem tegen bumperklevers. Heel wat anders :yum:

3 likes

Ik vind het idd wel een leuk extraatje. Ze hebben ook best leuke modellen. Grappig. Nog niet eerder van dit merk gehoord.

1 like