Had ik het maar gekocht?

Ik krijg dat niet te zien.
Wordt gewoon verzonden vanuit the USA.
Je kunt contact opnemen met de verkoper staat er ook bij.

Dus de vraag is wat je nu wel moet kopen zodat je over 10-20 jaar niet hetzelfde denkt?

2 likes

Aangeboden met ebay Global Shipping program. Wordt automatisch geblokkeerd zodra je die kopen wilt hiervandaan.

1 like

Myus.com is ook een mogelijkheid.

1 like

Inmiddels niet meer verkrijgbaar. Jammer! Anders had ik wel twee keer over de komst van de Grand Seiko moeten nadenken.

Ja ik heb vorige week twee keer meegemaakt. Aangegeven aan de verkopers maar die gaven aan met E.G.S te werken en vanuit daar wordt het weer geblokkeerd. Echt balen.

1 like

Ik ga even kijken, thanks voor de tip.

1 like

Is al jaren zo, echt vreselijk irritant; heb al zoveel dingen moeten laten lopen die ik anders best had willen kopen. De verkopers zijn er zich vaak niet van bewust, die denken dat ze ook gewoon naar Europa kunnen verkopen.

Schijnt te maken te hebben met bepaalde horlogefabrikanten (ik dacht Seiko) die in de VS lagere prijzen hanteren dan hier in Europa en daarom niet willen dat het via een achterdeur weer naar Europa gaat. Op zich wel apart dat dat dan weer alleen geldt voor horloges die geleverd worden via GSP. :thinking:

Tja. Ik heb meer had ik het maar niet gekocht verhalen. :blush::blush:

3 likes

Ik heb net een account gemaakt, abonnement genomen en de aankoop gedaan. Ik ga kijken of alles goed loopt. Als dit werkt krijg jij van mij een leuke kaart op de bus.

1 like

Ja vreselijk irritant. Ik heb net de tip van @YY77 geprobeerd en heb het horloge gekocht. Nu ga ik kijken of ik de komende dagen alle stappen goed door kan voeren. Ben benieuwd !

1 like

Geweldig :joy::joy::joy:

2017 in Barcelona… niet gekocht… wel moeten doen…

3 likes

De Black Rose Tudor (79220n). Ik vind ‘t een cleane maar toch markante dial met die smiley tekst en de roos. Lang twijfelde ik tussen de Oris 65 en deze. Dat maakt ze nu wat minder makkelijk vindbaar, maar een speurtocht is ook leuk!

2 likes

Is dit er niet 1? Met Int. shipping.
5y23-8a68

Zo mooi en 2 maal gedragen !

4 likes

Geen spijt maar wel zware twijfel over de rolex 17013🤔

Ik zocht het model met een blauwe dial, maar heb via het myus trukje (als ik het goed heb gedaan) er 1 bemachtigd. Ben benieuwd! Na meer dan een jaar te zoeken eindelijk bemachtigd. Het was ook niet de prijs, ze zijn niet duur, maar het feit dat ze zo lastig te verkrijgen zijn heeft het een lastige zoektocht gemaakt, maar we zijn er eindelijk.

2 likes

Deze tintin. In 2017 ging ie voor 4000 over de toonbank, maar ik was er toen niet aan toe. Nu gaan ze zelfs voor 2.5x dat bedrag🤨

3 likes

Ik zag vandaag iemand die er 13.500 euries voor vroeg…