Had ik het maar gekocht?

Je weet wat ze zeggen over motorfietsen?
“There’s no replacement for displacement” oftewel hoe meer CC’s hoe beter!

Volgens mij zijn ze ongeveer even gewild. Ik zie ze overigens bijna nooit op de weg. Hier eentje met mij erop.

2 likes

Rolex Day-Date is echt mijn ultieme grail, veel verschillende dials natuurlijk, en ook een hoop die ik echt dé shit vind. Zoals onderstaande;

Vorig jaar bij AVW te koop, hier met oysterband maar op presidential konden ze hem ook leveren. Kreeg het financieel gewoon niet rond, en toch daar baal ik nog weleens van.

4 likes

Minstens 10 jewels!

Spijt van? Een paar King Seiko’s in 1965. Maar goed, was toen 6 jaar en moest mijn eerste Hema-klokje nog krijgen.

1 like

Ik vind ze mooi, maar als ik dan ga nadenken… is die dagcomplicatie nu echt een factor 3-4 qua prijs van de datejust waard?

Een extra ring, een mechaniekje van misschien 2 tandwieltjes en klaar is Klara…

Ik vond vorig jaar een Rolex Explorer 114270 voor 4750,- toch écht wat te duur :see_no_evil::joy:

En hoe denk je er vandaag over? :yum:

Alweer omhoog of omlaag? Kijk er niet meer naar.
Had op dat moment al dikke winst dus doorgaan was een gok. Had ook anders gekunt

Ja best stevig omlaag. Al is 15% omhoog of omlaag in de crypto wereld niet zo schokkend.

Niet echt spijt. Maar ik had een jaar of 8 geleden eigenlijk een Marinemaster 300 moeten kopen