Hail to the (Air-)King.

Air King: prachtmodel.

Moderne variant: ook niet verkeerd.

9 likes

Mooi horloge! Leuk die historie van Rolex modellen.

wow mooi! De Air-King had me in een eerder leven ook duidelijk kunnen bekoren :grinning:

1 like

Enjoy!

1 like

Zo mooi… had ik m maar…

4 likes

Zou leuk zijn als Rolex ook wat nieuwe modellen in meer vintage stijl ging uitbrengen, volgens mij zou dat best aanslaan.

1 like

Ja, dat is inderdaad fantastisch! Ik kan ze beide zeer goed verdragen. :wink:

Prachtig hoor , mooi z’on AirKing.
34MM draagt gewoon top op een 16 tot 17CM pols.

6 likes

Zeker waar.

1 like

Veel draag plezier @SwedishChef !

1 like

Is toch lekker dit…

7 likes

:drooling_face::drooling_face:

1 like

Inmiddels ben ik daar ook achter! Helemaal mee eens😍

1 like

34mm King

1 like

Nu ik een Airking voor m’n vrouw heb gekocht, weet ik weer waarom ik destijds mijn Airking 5500 weggedaan heb. Voor een 19cm pols is hij echt veeeeel te klein. Uiteraard had ik hem evengoed moeten houden. Dan had ik nu niet 3x zo veel hoeven betalen :sweat_smile:
Hier een vergelijk met een 16610, welke voor mij de ideale afmetingen heeft.

3 likes

Het is meer een mindset. Ik kwam laatst een gorilla tegen in een kroeg@thapapper, die kon 34mm wel hebben. Het misstaat niet.

6 likes

Dat niet alleen, lugs en kleur vd plaat doen ook veel aan t zicht op je pols. Oftewel je kunt t niet zo stellen

1 like

Ach, ik was destijds de vragen beu, of ik het horloge van m’n dochtertje had geleend :wink:
Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen (2003) ook met een Panerai liep (groot begon toen net de trend te worden), dus het verschil was ook wel extreem.
De 44mm Panerai vind ik tegenwoordig ook te groot (en te dik), dus hou het bij 39-42mm, en bij voorkeur niet al te dik.
De nieuwe 40mm Airking is qua diameter perfect. Jammer dat de wijzerplaat drukker is dan de trein naar Zandvoort tijdens de F1 GP in 2020 :smile:

2 likes

Ik moet zeggen, dat me dat inderdaad enorm meeviel en zelfs nog met de gewenning aan een 47mm Panerai vers in de beleving. :thinking:

En nee, we hadden uitsluitend Cola gedronken…:sweat_smile:

3 likes

1 like