Halios Fairwind Pre-Order

Ik ben benieuwd of er meer forumleden zijn die een Halios Fairwind hebben gepre-orderd?

Zelf heb ik de “Bathyal Blue”, foto hieronder, een maand of anderhalf geleden besteld. Als het goed is komt hij aan het einde van deze maand. Wel nog zonder bracelet, die nageleverd wordt (men is nog niet helemaal tevreden over de sluiting).

Wordt mijn 3e Halios, na twee keer een Seaforth (duiker en een bronze zonder duiker bezel) te hebben gehad.

Gaaf merk, een van de betere Micro-Brands in mijn ogen.

11 likes

Ziet er erg tof uit. Ik heb geen trekker overgehaald, maar ze lokken mij wel! Ik vind ze inclusoef verzending en import overigens wel aan de prijs

Plaatje is prachtig. Zeer benieuwd hoe deze gaat bevallen.

1 like

Mooi horloge, maar ik vind de uurwijzer wel klein uitgevoerd.

2 likes

Gaaf is ie zeg. Was ie in de pre-order goedkoper?
Ook ik vind hem redelijk aan de prijs maar ik geloof wel dat ie het waard is.
Is Halios nog wel een microbrand te noemen? Ze zijn al flink op weg richting de “gevestigde orde” als je het mij vraagt.

1 like

Bij ForaSec. Zijn de invoerkosten al geregeld. Alsnog een goede 900,- als ik me niet vergis trouwens.

Maar vind ik prima geld voor een 39MM selita duiker op staal van de kwaliteit die Halios normaal gesproken brengt.

Edit: nee was niet goedkoper. Maar ze worden slechts in beperkte batches gemaakt, die Haliossen.

2 likes

Ziet er heel leuk uit. Kast en band hebben een hoog Oris 65 gehalte imo.

1 like

Zonder pre-order zijn de meeste modellen volgens mij niet eens te krijgen.

1 like

Ik heb in een niet nader te noemen Whatsapp groep dat ding nu al zo vaak gezien dat ik hem even oversla. Thanks.

Pfffffffffffffffffffff. Twee woorden, negen letters.

3 likes

Vette shit! Helemaal mee eens. Stuk leuker dan mening ander populair duik horloge.

2 likes