Halios Only

Ik heb de Halios Seaforth altijd erg fraai gevonden. Met de komst van de bronzen Seaforth de knoop doorgehakt. En wat een waanzinnig goed horloge.


Dus allen; laat die Halios (Seaforth) zien!

29 likes

Erg mooie aanwinst :ok_hand:t2: Geniet ervan en veel draagplezier…

Stijlvol!

Leuk horloge, bronzen kasten zijn altijd erg gaaf! Ikzelf heb nog nooit van het merk gehoord, dus weer wat geleerd vandaag :slight_smile:. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Ja, super horloges!!

7 likes

Altijd één van de mooiste en beste microbrands gevonden…best veel gehad trouwens









11 likes

Is dit de groene variant? Is die echt zo donker dat het net zwart lijkt?

1 like

Ja dit is inderdaad de groene.
Soms is het bijna zwart, maar in het licht onmiskenbaar groen. Vergelijkbaar met de Aquis Green maar dan wel iets donkerder.

1 like

Inderdaad erg gave micro brand.
Nieuwe logo is wel een stuk strakker (en mooier naar mijn menig).

1 like

Heeft u een voorbeeld van dit horloge in het licht?

1 like

Persoonlijk vind ik het eerste opgelegde logo met kleine letters het mooiste…smaken verschillen gelukkig :wink:

1 like

Het is meer racing green in het licht; erg mooi met het brons. Ik zal vanmiddag wat foto’s proberen te schieten.

1 like

Ben heel erg benieuwd!

Die bovenste ligt nog bij mij in de la :wink: Maar binnenkort waarschijnlijk een keer naar de blauwe rubriek.

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze mooie, maar kennelijk moeilijk te verkrijgen, aanwinst.

9 likes

Ik ben groot fan van groen Ă©n brons, prachtig! :smile:

Die Laguna’s :heart_eyes:
Jammer genoeg zie je die heel weinig voorbij komen!!

1 like


Van bijna zwart naar racing groen; helaas geen zonlicht vanmiddag.

5 likes

Inderdaad…toen werkte Halios nog alleen met ETA-uurwerken…mijn persoonlijke Halios favoriet

1 like