Halios Only

Bahama yellow + datum venster (in gematched geel) staat wel op mijn shortlist. :star_struck:
Hopen dat Jason nu ook weer stillere uurwerken dan de Miyota’s gebruikt.

En idd een passende bracelet. Had zelf een mooie solid Oyster bracelet gekocht voor m’n Gen1 Seaforth, hopende dat ie zou passen, maar de positionering van de springbar gaatjes ligt te ver naar binnen, terwijl de lugs van de Halios net 1mm te lang zijn en aangezien de end-links ook massief zijn, kan ik ze moeilijk exact gecurved uitdremelen, en dan zit je nog niet lekker. En die Ginault bracelet, sorry, maar dat wordt me echt te gortig.

Uit de oude doos, en nog steeds zeer happy mee.

8 likes

Groeten van zijn oranje broer.

6 likes

Zijn er ook al mensen met een Universa hier? De Pastel Blue en Selena Silver waren afgelopen donderdag binnen 2 minuten uitverkocht. Ik heb een grijze kunnen bestellen :cowboy_hat_face:

6 likes

Deze heb ik onderweg. Verwacht hem de komende weken wel binnen.

Damn, heb er zin in.

Benieuwd of meer mensen de pastel blauwe hebben weten te bemachtigen.

3 likes

Nog steeds?! Duurt lang, zeg. Nou ja, de beloning zal het waard zijn! Ik ben er benieuwd naar.

Ja man, ellende. Wacht al bijna een jaar :confounded:

Omdat het de pastel blauwe is, die er niet veel zijn en dus speciaal is, heb ik geduld opgebracht. Met moeite…

Oefff, lekker man, gefeliciteerd. Ik probeerde eerst de Selenium Silver, dat mislukte en toen was de Pastel Blue natuurlijk ook al weg. Alle 100.

Ruilen? :joy:

1 like

Dat is bizar lang voor een micro brand.

Hij zal het waard. Anderzijds ben je hem ook zo weer kwijt.

Haha nah.

Ik heb de mijne bijna een jaar geleden al betaald, dus had eh… een voorsprong :innocent:

Zeker. Corona hielp niet. Daarnaast staat Halios ook bekend om vertraging op te lopen om alles “perfect” te krijgen. Wat een goed iets is. hoor ik te zeggen. Maar GVD wat is het lang…

2 likes

Hahaha, ok, je verdient hem. Serieus, mooi man. :clap:
Leuk dat er nog iemand klaar zat om te gaan. Ik ben ook wel blij met m’n grijze. Daarna heb ik er eigenlijk ook niet meer aan gedacht om het op vrijdag nog eens te proberen.

1 like

Ik zat niet klaar :joy:

Vorig jaar wat geappt met iemand, dat was voldoende om hem te hebben.

Resultaat hetzelfde, de weg er naar toe anders. Maar gefeliciteerd! Hij ziet er top uit!

1 like

Sta op de lijst bij forasec voor de blauwe, ben benieuwd wanneer er verstuurd gaat worden.
Die Selena Silver is wel heel mooi zeg… er schijnt toch ook nog een restock aan te komen als ik op de website van Halios kijk.

1 like

Ja meestal leveren ze nog latere batches. Sluit meer pastel blauwe ook niet uit, later

2 likes

Die donkerblauwe is ook erg mooi, volgens mij was die ook héél snel uitverkocht. Prima om hem via hen als tussenweg te krijgen denk ik. Hopelijk kom je snel aan de beurt dan. :ok_hand:

Dat is één om te koesteren, zo’n contact :+1:

En thanks, ja ik ben er ook blij mee! Na een korte en milde teleurstelling om het missen van de blauwe :smile:

1 like

Ik heb de donkerblauwe besteld bij Forasec, ik ben benieuwd.

image

7 likes

Ik vind de indices te lomp van deze twee nieuwe, want formaat, wijzers en kroon wél prachtig!

Eigenlijk zou er een soort Halios/Traska kruisbestuiving moeten komen :thinking:; hun Commuter en Summiteer kunnen nog wat lichte tweaks gebruiken (bijv. slankere, elegantere wijzers bij de Commuter), maar hun indices winnen het dan IMO wel weer van deze laatste 2 Haliossen. En die krasbestendigheid van Traska op een Halios… :drooling_face:

Poah, blij mee

19 likes

Wow die is vet! :star_struck:

Edit: mocht je ooit wegdoen, let me eventjes know

2 likes