Halios Only

Yep, die gele met datumvenster staat ook hoog bij mij op 't wensenlijstje. Ben er nog niet uit of ik de bezel-loze versie prefereer boven de duikbezel
Hoe dan ook, wel de stainless steel bezels.

Net nog even een nieuw, gevlochten lederen bandje op m’n gen 1 Seaforth gegooid:

Kleur van het bandje is in het echt bruiner dan de kleur op de foto. :man_shrugging:

3 likes

IMG_1666

5 likes

Die wasbeer lijkt op onze kat, maar eh, mis ik iets? “Lederen” tĂ© archaĂŻsch taalgebruik voor u weledele heren? :woozy_face:

sorry maar die band is echt liluk :nauseated_face:zonde van het horloge

‘vind ik echt liluk’

1 like

Jammer. Goed om te weten dat men zo direct hier mag/kan zijn. Weet ik ook weer dat ik me niet meer hoef in te houden bij al die kermis-pooierklatsers. :stuck_out_tongue_winking_eye:

En gelukkig heb ik ook mooiere lederen bandjes. :partying_face:

8 likes

kijk dit is wel mooi :ok_hand:

Niet druk om maken joh. Ieder z’n smaak

2 likes

Is ook zo hoor.

Daarnaast vermoed ik dat die 1e foto (buiten genomen) het bandje ook wat minder eer aan deed. (cue de grappenmakers met “nee hoor, nog steeds lilluk!” :stuck_out_tongue_winking_eye: )

Binnen:

1 like

Damn, over smaak valt vaak te twisten. Maar hier moeten we toch unaniem vaststellen dat dit bandje:

1. niet op de Halios staat
  2. nergens op gaat staan
  3. niet had mogen bestaan
10 likes

Het aller mooiste er aan is de subtiele gesp.

4 likes

Deze foto is buiten genomen, maar binnen combineren ze er wel lekker mee weg denk ik.

image

4 likes

Er zat een subtieler gespje op, maar die was gepolijst. Vond ik niet passen bij de tool/dive look van het horloge.

Soit, smaken verschillen. :wink:

Grapjas. Ben ik nog wat te jong en niet-Mediterraans voor.

Dit is dan wat passender :sunglasses: (en die foto is nét zo buiten genomen als de jouwe :kissing_heart: ):
afbeelding

Incoming!

10 likes

Wat is er gebeurd dat hij zo lang onderweg is? Komt ie nieuw via Halios/Forasec? Ik dacht dat de blauwe kort na de grijze al geleverd werden. Blij voor je dat hij eindelijk binnen komt :sunglasses: :+1:

1 like

Keine Ahnung. Ik heb 21 maart besteld en aanbetaald en daarna braaf gewacht. Dit weekend kreeg ik bericht dat mijn Universe binnen was en maandag (vandaag) verstuurd kon worden.
Mijn aanname was dat bestellen via ForaSec een stuk vlotter en overzichtelijker zou zijn dan direct bestellen bij Halios omdat ik in februari geen inschrijflijst kon vinden op de Halios website én ik verwachtte dat douane etc vertraging zou gaan opleveren ivm corona. Dat laatste omdat ik een bandje in de US had besteld in oktober die 5 weken onderweg is geweest. Vijf weken!
Anyway.
In december ga ik het proberen om direct bij Halios te bestellen als ik op de lijst kan komen voor de nieuwe Seaforth. :sunglasses:

2 likes

Zomers!

12 likes

Droeg gisteren iets vergelijkbaars zomers.

9 likes