Halios tropic bronze

Halios tropic bronze, hij is binnen. Drie keer verrast danwel verbijsterd vandaag. Allereerst kom ik precies 30 seconden thuis VOORDAT de pakjesman aanbelt, meestal vind ik een briefje…ten tweede het horloge, dit overtreft echt mijn verwachting. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat, erg mooi afgewerkt, datumschijf in de kleur van de wijzerplaat, dat soort details…daar hou ik van. Ten derde…mijn vrouw! Wow wat is dat een mooi horloge, die wil ik ook! (dat wordt verstoppen of 1 cadeau doen ) Die uitroep heb ik geen jaren meer gehoord, het is eerder;“die lijkt op 1 die je al eens eerder hebt gehad.” Prachtige banden ook, er komen nog 2 bronzen gespen en een zulu met bronzen hardware in de nalevering. De zulu op de foto had ik op de gok (qua kleur) gekocht, ik vind het wel mooi matchen.
http://smg.photobucket.com/user/LeenV/media/bronze1_zpscaa04323.jpg.html]
[URL=http://smg.photobucket.com/user/LeenV/media/bronze2_zps38ffe57c.jpg.html[/url]

Heel erg mooi, jammer dat je die niet mee had op de meeting :wink:

Ik heb ook al eens op internet zitten kijken naar dit horloge, de mooiste Halios naar mijn mening :slight_smile:

Edit: Ik wist niet eens dat de datumschijf in dezelfde kleur kon, dit staat niet op de site volgens mij

Heel mooi. Veel plezier er mee. Ik moet jammer genoeg nog even wachten op mijn groene.

Wow Leen dit is echt een hele mooie,lekker duidelijke afstekende wijzers
en niet te druk.
Van harte.:~

Puringa Schreef:

Edit: Ik wist niet eens dat de datumschijf in
dezelfde kleur kon, dit staat niet op de site
volgens mij

@Puringa
Staat ook niet op de site, de prototypes hebben ook een witte datumschijf. Stephan dacht echter dat de schijf in de productieversie de wijzerplaatkleur zou krijgen.
Daar ben ik maar vanuit gegaan…
@kees 31
Deze kunnen we zonder leesbril aflezen :slight_smile:

Jaa ik hoopte al dat iemand op het forum hem zou aanschaffen. Wat een pracht ding. Een van de mooiste ‘duikers’ imho. Ben benieuwd naar de real-life ervaringen.

Dit is toch de grey dial variant? Vreemd trouwens dat op de Halios Europa site de datumschijf een andere kleur heeft dan de jouwe, was dat optioneel?

Ziet er goed uit Leen en mi. prettiger te dragen dan de Kaventsmann.
Nooit geweten dat aluminium ook met koper gemengd kon worden maar
het blijkt veel gebruikt te worden in de scheepsbouw leert wiki me.
Dit kon wel eens een blijvertje worden als je meisje 'm ook mooi vindt…
Ben benieuwd of-tie bij jou veel polstijd krijgt gezien je 2 laatste
knallers die mi. toch meer mijn draag voorkeur zouden hebben :wink:

mvg

Erg mooi Leen. Ben benieuwd naar je ervaringen er mee!

Een van de meest onderscheidende microbrands, Jason heeft tot nu toe met ieder model een succes gehad, deze is de kroon op zijn werk tot nu toe…ben benieuwd wat de toekomst nog allemaal gaat brengen!

Eric

Gaaf horloge!

Gefeliciteerd Leen.
Heel mooi horloge!

Zeer mooi Leen(tu) Wat is het gewicht van deze kanjer8-)

Fraai horloge… Brons is toch een mooi materiaal… 'k heb het zojuist op mijn “nog eens te maken-lijstje” gezet… (:smiley:

Ook mooi dat de datumring dezelfde achtergrondkleur heeft als de wijzerplaat… zeker met een donkere plaat geeft dat wat rust aan de ogen…

Mooie klok, heb ook op het punt gestaan deze aan te schaffen.
Maar dat brons he…nu vind ik het mooi, maar straks…

Erg mooie klok (tu)

Zit nog niet zolang op dit forum, maar mijn wensen lijstje is al aanzienlijk gegroeid.
En de keuzes worden niet makkelijker… :sunglasses:
Maar deze maakt een goede kans! Top!

Proficiat! Ziet er erg goed uit. Ik moest me behoorlijk beheersen met al een Magrette en VDB Bronze…

En zo te zien kan ie ook best dikke bandjes aan. Dacht even dat de lugs te weinig ruimte met de kast zou hebben.

Leuk ook die glimmende rand. Is weer es wat anders dan al die matte bronzen klokken.

LeenV Schreef:

Ten derde…mijn vrouw! Wow wat is
dat een mooi horloge, die wil ik ook! (dat wordt
verstoppen of 1 cadeau doen ) Die uitroep heb ik
geen jaren meer gehoord, het is eerder;“die lijkt
op 1 die je al eens eerder hebt gehad.”

Uhm… wacht maar tot ze de vlekken op de kast ziet :smiley:
Of is ze daar ook gecharmeerd van op de KavMan?

Werkelijk prachtig, gefeliciteerd!

Ziet er goed uit. De kleur komt op de foto’s niet helemaal goed naar voren heb ik het idee. En het ziet er qua formaat ook goed uit, niet zo’n onwijs groot ding lijkt het.
Geniet ervan :slight_smile:

Erg mooi, en dat brons wordt met de tijd alleen maar mooier. Veel draagplezier.

Deze begin ik ook steeds mooier te vinden! Vond hem eerst een beetje klinisch ogen, waarom weet ik niet, maar hij groeit op me.