Hallo allemaal | Voorstel

Goedenavond,

Inmiddels al een tijdje actief en wil me ook graag even voorstellen (ook omdat ik anders geen flauw idee heb hoe ik level 2 bereik). Vind dit forum een erg leuk forum met erg veel kennis.

Ik ben Ruben en ben 30 jaar. Heb eigenlijk vrijwel mijn hele leven horloges gedragen, begon met een Fossil op 16 jarige leeftijd en ging verder met dat soort merken. Op mijn 24e begonnen met het dragen van wat apartere horloges (vond ik zelf, ik kende dit forum toen nog niet) en haalde wat dingen uit Rusland via eBay. Dat ooit allemaal verkocht en een tijdje smartwatches gedragen maar nu weer terug op de verslaving.

Momenteel heb ik twee horloges:

Victorinox Officer met saffierglas en Swiss ETA, vorig jaar gekocht van een forumlid:

en deze vintage Tissot met het obscure Omega 2100 uurwerk uit 1975:

Ik heb vroeger eens een Jacquet Droz gehad die ik in een opwelling had gekocht maar daar had ik achteraf spijt van. Vond het erg duur en dat voelde vreemd. Daar kom ik dadelijk nog op terug…

Vind vintage horloges mooi. Er komt nog een Buren dresser mijn kant op en ik ben driftig op zoek naar een Seiko 7S26-3100 met zwarte wijzerplaat (die hier een aantal jaar geleden werd verkocht voor 30 euro, wat had ik die graag gehad). Dat was even voor de huidige horloges.

Mijn grote droom is een Omega Seamaster Aqua Terra. Nu heb ik een huis met flinke overwaarde en dat gaat binnen nu en 4 maanden verkocht worden. Heb besloten mezelf dan die Aqua Terra te gunnen dus binnenkort gaat het plezier beginnen om me daar in te kunnen verdiepen en te gaan passen…

Tot zover!

36 likes

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!
:house::soon::watch:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Ruben!:+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Wat is het voorstel? :thinking:

Grapje, welkom!

1 like

Welkom Ruben👍

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Ruben, Leuk dat je zo enthousiast bent, maar ik zou niet zo overhaast te werk gaan met je overwaarde, Je hebt het misschien nog hard nodig, zeker als je nog iets nieuws moet gaan zoeken en nog inrichten ook, Maar negeer mijn schrijven maar hoor, Vrouwen zeuren altijd

2 likes

Welkom :smile:

1 like

Lief dat je er aan denkt, maar dat is allemaal geregeld hoor!

1 like

Met betrekking tot de overwaarde: niet naar je vrouw luisteren en lekker doen. Komen met grote regelmaat in het blauw voorbij :slight_smile:

2 likes

Welkom.

1 like