Hallo allemaal! - Youp

Hallo allemaal,

Na ruim en jaar een account te hebben op dit gezellige, handige en informatieve forum stel ik mij hierbij (hetzij laat) toch nog even voor!

Ik kwam zo’n 2,5 jaar geleden op het forum terecht omdat ik wat meer wilde weten over een horloge wat destijds mijn aandacht trok: de Vicotronox Inox. Dit horloge is er uiteindelijk nooit gekomen want na het passen bleek het een enorme knoepert om mijn ranke pols. In plaats van de Inox zijn er diverse horloges de revue gepasseerd, waaronder een oriënt, Avi8 en enkele Seiko’s. Recentelijk nog een SKX007 op 3DOyster en een SARB033. Jammergenoeg lieten deze Japanners een weinig verpletterende indruk achter waardoor ik voorlopig de conclusie voor mijzelf heb getrokken dat ik Seiko even parkeer. Op dit moment bezit ik een aantal horloges waarvan onderstaande 3 nog met enige regelmaat gedragen worden:

Buler Astromaster

LEFF - Piet Hein Eek 38 mm

Sinn 556I op H-Link bracelet

De Sinn staat op dit moment na lang wikken en wegen te koop op MP (helaas nog geen privileges om hier te verkopen). De reden is dat ik met een bovengemiddeld schuin oog kijk naar een Oris 65 op staal (movember of bronze bezel) wat ik prachtige horloges vind. Doorsparen voor een BB58 spookt echter ook door het hoofd: de proporties zijn écht perfect, al heb ik hem alleen nog maar op leer kunnen passen.

De tijd zal het leren…. de doelen zijn namelijk zo veranderlijk als het weer en de budgetten lijken daardoor plots van elastiek. :sweat_smile:

Prettige avond allen!

33 likes

8 likes

image

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

1 like

:heart_eyes:

Welkom en veel plezier! :+1:

2 likes

Welkom👍

1 like

Welkom!
En leuk een keer iemand anders met een Leff Piet Hein Eek tegen te komen. :slightly_smiling_face:

5 likes

Welkom en leuk dat je gelijk stiekem je horloge aanbiedt! Veel plezier hier!

1 like

Welkom! Veel plezier hier!

1 like

Heeeey! :wave:t2: Wees welkom!

6 likes

Chill Kasper…

5 likes

Sssst :shushing_face: Wilde deze gewoon eens gebruiken :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::joy::joy::joy::joy::grimacing:

3 likes

Hahahah. Ok dan.

1 like

Wat is dit voor merk?

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wow, gefeliciteerd! Maak je wel een NA topic of stuur je via PB wat mooie foto’s?! :wink:

De 556i zal ook mijn volgende horloge worden. Het geld heb ik, nu is het dus nog wachten op een speciale gelegenheid. De eerst volgende die ik kan bedenken is pas over 2,5 jaar… :see_no_evil:

2 likes

Leff Amsterdam.

De Tube Watch. Ik heb de 42mm versie. TS de 38 mm. Die had ik beter kunnen hebben.

3 likes