Hallo allemaal! - Youp

Welkom!
En leuk een keer iemand anders met een Leff Piet Hein Eek tegen te komen. :slightly_smiling_face:

5 likes

Welkom en leuk dat je gelijk stiekem je horloge aanbiedt! Veel plezier hier!

1 like

Welkom! Veel plezier hier!

1 like

Heeeey! :wave:t2: Wees welkom!

6 likes

Chill Kasper…

5 likes

Sssst :shushing_face: Wilde deze gewoon eens gebruiken :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::joy::joy::joy::joy::grimacing:

3 likes

Hahahah. Ok dan.

1 like

Wat is dit voor merk?

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wow, gefeliciteerd! Maak je wel een NA topic of stuur je via PB wat mooie foto’s?! :wink:

De 556i zal ook mijn volgende horloge worden. Het geld heb ik, nu is het dus nog wachten op een speciale gelegenheid. De eerst volgende die ik kan bedenken is pas over 2,5 jaar… :see_no_evil:

2 likes

Leff Amsterdam.

De Tube Watch. Ik heb de 42mm versie. TS de 38 mm. Die had ik beter kunnen hebben.

3 likes

Welkom hier!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Heb ook getwijfeld… De 38 mm is qua diameter perfect alleen de lug2lug afstand is erg kort met ca. 44 mm. De 42 oogt daarentegen door de glimmende dial weer enorm. Uiteindelijk toch voor 38 gegaan. :grin:

1 like

Welkom!

1 like

Ik wist indertijd niks van de grootte van een horloge, ik zat niet op het forum. :grin: De 42 vond ik op internet voor een relatief lage prijs in een Engelse winkel. Toen ik hem omdeed dacht ik gaat best. Na een jaar op het forum denk ik: wat groot is dat ding. :flushed:
Mijn polsen zijn 16,5 cm.

1 like

Zijn beide modellen even dik of zit daar ook nog een verschil in?

1 like

De grote is dikker 11,4 om 9,6.

2 likes