Hallo Allemaal

Hallo iedereen,

Mijn naam is Lars en ben nu al een paar maanden rustig aan het oriënteren op de aanschaf van een automatische duikers horloge.
De SKX007 vind ik erg mooi, maar dat deze geen hacking en hand winding feature heeft vind ik een nadeel. De Orient Ray, Citizen Eco Driver, Seiko Turtle of vergelijkbare horloges zijn ook nog kanshebbers.

Wie weet kan ik er hier een mooie 2de hands op de kop tikken.

Groet Lars

12 likes

Welkom lars

Welkom Lars ! Als de SKX007 het helemaal voor je is kun je bijv. voor een EUR 100 extra er een NH3x uurwerk in laten zetten … en zo zijn er nog tig andere opties …:grin:

1 like

Welkom Lars!

Welkom op het forum.

Welkom, Lars, wat fijn dat je er bent! Succes met je zoektocht naar een leuk horloge.

Dank jullie wel allemaal. Wat een welkom!
Het is een leuke community hier!

2 likes

Ik heb ook een SKX en draai al jaren aan de kroon in de veronderstelling dat ik hem daarmee opwind :’)
Ik begrijp hieruit dat dat vergeefs is :rofl:

3 likes

Welkom ! De SKX007 is een zeer goede koop !
Kijk ook eens naar de Samurai’s, die zijn wel wat duurder.

Welkom Lars

Van harte welkom!

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom op dit soms trage, maar zeer mooie forum!

Mijn beste,

Lars, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, geniet van al het moois hier

Welkom Lars !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Welkom op het forum Lars.

Echt leuk al die reacties.

Ik heb al gemerkt dat het forum soms iets langer nodig heeft om te laden. Maakt verder niet uit hoor.
Er is een hoop kennis en fanatisme aanwezig hier. Ik ben al veel wijzer geworden!

1 like

Van harte welkom :clap:

Welkom op HF en veel plezier gewenst hier! (Gewoon de kroon vasthouden en het horloge ronddraaien, dan heb je ook zo’n mooie SKX en die je kunt opwinden😀).

1 like