Hallo ik stel me even voor.
mvg Jeroen
mvg Jeroen
Vertel even verder … Heb je iets met horloges en zo?
Ik weet nu extreem veel over je, heb het gevoel dat we elkaar al jaren kennen! (tu)
024… te gek, weer een Panerai drager (tu)
Welkom.
Gr. Roel
OMG, wat heb ik gelachen om dit verhaal inclsuief replys
Welkom trouwens
Hallo Zuidwes
Hallo Zuidwes
Zou je denken, die is toch zo gek op Seiko’s
Welkom Jeroen!
Jeroen, voordat je mogelijk denkt wat een mafkezen (wat overigens wel klopt :)) misschien kun je iets meer vertellen over je reden om je hier voort te stellen en we zijn gek op horlogefoto’s!
Mijn beste,
Welkom Jeroen, op dit energieke horlogeforum.
Een forum waarbij de leuze “geen woorden, maar daden” zich met de regelmaat van de klok, manifesteert in het kunnen bewonderen van al dat fraais aan Horlogerie!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Hallo Jeroen.:)-D
(ik vind 'm nu al aardig, leuk kereltje)
Welkom!
Stap 1 is gezet. We zijn benieuwd naar stap 2.
mvg Jeroen
Welkom!
Ik ben benieuwd naar het vervolg;)
Joe024!!! …je ligt toch niet badend in het zweet rillend achter de computer antwoorden te bedenken, je mag gerust meer vertellen. Klokkies enzo. Veel, weinig ,duur, goedkoop , troep …vertel…laat zien wat je heb foto’s. kom maar je kan het best>X
Nou, die we gaan we op de eerst volgende Rikketik eens effe lekker door de ballotagecommissie onder handen laten nemen.
WELKOM!!
Hoi
Hallo Jeroen,
Welkom(tu)
Met vriendelijke groet,
Herman
Hoi Jeroen.
Bedankt voor de introductie! Mooi verhaal. Ben benieuwd naar de rest.
@sctuning: De pot verwijt . . .
Dan neem ik aan dat jij je ook nog eens behoorlijk gaat voorstellen. Of heb ik dat gemist?
Dan kunnen we misschien nog meer genieten.
Prachtige collectie zeg(
Welkom Jeroen veel plezier op dit leuke forum, enne de rest horen we nog wel een keer
Gr René
Hallo Jeroen, welkom en ik hoop je nog eens terug te zien op dit forum, liefst met foto’s.