Hallo allemaal

Ik ben al een paar weken niet meer zo vaak op dit leuke forum geweest, maar een nieuw bandje voor mijn Radiomir vind ik een goede reden om weer eens een berichtje te posten. Ik heb dit bandje (special tan croc) laten maken bij ABP in Parijs en ik ben erg blij met het resultaat. Ik weet dat hier niet zo veel Panerai liefhebbers rondneuzen, maar misschien kunnen jullie de foto’s toch wel waarderen.
Groet,
Martin

Foto’s kunnen wij zeker waarderen !
Fraaie band. Stiksel is wit aan de binnenkant en bruin aan de buitenkant, hoe zit dat ? Was me nog nooit eerder opgevallen. Wordt de band na het stikwerk nog geverfd / gelooid of hoe dat in leer-termen ook moge heten ?

groet
Mark

Hoi Mark, da’s een goeie vraag. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet wel dat het leer aan de binnenkant kalfsleer is en aan de buitenkant antiek crocodil (zo noemen zij dat). De zijkanten worden inderdaad geverfd, maar hoe dat zit met de stiksels weet ik niet.
Bedankt voor je reactie.
Groet,
Martin

Van harte met deze mooie band, staat de panerai erg goed moet ik bekennen. Wel duur zo’n bandje bij ABP ofnie? :wink:

Hoi Jaap-Wim, prijs viel wel mee: 145 Euro inclusief verzendkosten. Da’s niet slecht voor op maat gemaakt handwerk!
Groet,
Martin

Hallo Martin,

Die band staat prachtig. Het horloge is ook erg fraai, alleen zijn ze zo erg groot, vind ik. Maar de combinatie is fraai.
Zou dat witte stiksel niet kunnen met een bruine draad aan de bovenkant en de witte aan de onderkant. Bij mijn vrouw op de naaimachine heb je ook een draad boven en een draad onder.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik denk dat ik een van de weinigen ben die geen Panerai liefhebber is op dit forum dus ik denk dat dat wel mee zal vallen. En zelfs ik moet steeds vaker toegeven dat ik ze toch wel erg mooi zou kunnen vinden :smiley:
En die band? Die is prachtig!

Zowel band als horloge vind ik ronduit prachtig!! (tu)

Tja Tom, dat klinkt wel logisch. Ik ben van plan om volgende maand een kijkje te gaan nemen bij ABP. Dan weet ik er het fijne van. Ik heb ook nog een blauwe in bestelling voor mijn andere Panerai.
Groet,
Martin

Bedankt.
Groet,
Martin