Hallo, en direct pech

welkom albert, veel plezier en maak je niet teveel zorgen, het komt wel goed met die seiko. Daarna kan je er jaren van gaan genieten.

1 like

Welkom Albert!
En uh …, pheauteaus van je klokkies doen het hier altijd goed.

1 like

Welkom :relaxed:

1 like

Welkom! Enne, foto’s please:wink:
Dat Seiko uurwerken komt wel goed!

1 like

Dat hoop ik ook alleen maar positieve berichten over seiko 5 horloge’s gehoord en ik heb het pech dat ik een maandag morgen ding heb haha.

Heb even in mijn foto albums gekeken maar nergens echte foto’s van m’n horloge’s dus heb ik ze ff bij elkaar gezocht van het web en netjes aan elkaar geplakt.

3 likes

Hee joh, heb je nu drie keer hetzelfde horloge gekocht? :slight_smile:

Hoe meer ik naar horloges loer, hoe simpeler mijn smaak wordt. Het is nu zelfs zo dat ik als anti-Rolex man toch steeds zit te loeren naar die Rhodium-grijze Rolex Oyster no-date die hier steeds voorbij komt:

Ook de Explorers van @Hamari en @Tompj en zelfs de Nomos Club van @anon50762135EV doen het allemaal goed. Intramatics, Visodates, Max Bills… Het wordt steeds kleiner en simpeler.

Ik ben benieuwd welke kant jij op gaat gaan.

Ach, het is een blauwe sunburst met chronograaf en stalen band. Er is niets verschrikkelijks aan, eerlijk gezegd. Er lopen hier al veel te veel snobs rond, je hoeft je eigen klok niet af te kraken als ie je tot nu toe goed gediend heeft.

2 likes

Ik doe er altijd een luchtje bij, dan hebben de doven er ook nog wat aan!

1 like

Respect @Gobert !

En welkom, Albert!

1 like

Van Harte Welkom hier Albert en veel plezier toegewenst!

1 like

Welkom op dit mooie forum, Albert. Het is maar goed dat we kleur- en geen geur-computers hebben.
Groet. Richard.

2 likes

Om van die koivisgeur die hier hangt nog niet te spreken :wink:

Wees welgekomen, aroe!

2 likes

Welkom Albert.
Vanmiddag reisde ik met mijn kleindochter van net zes van Groningen naar mijn woonplaats. Af en toe probeerde ze een p&s grapje. Ik denk, dat dat bij haar leeftijd hoort.
Sommigen hier op HF zijn kennelijk in dat stadium blijven steken … Jongens, kom op!

2 likes

Haha die scheten en drollen etc reageer ik niet op vind het wel fijn dat er wat luchtiger gepraat wordt op dit forum dat is op andere forum wel anders helaas. Maar hier wordt je warm ontvangen ook al is het met schietende en stinkende tonen Haha

1 like

Wat ‘luchtiger’ ?!? … zeker en dan druk je je nog voorzichtig uit :laughing: :laughing: