Hallo ik ben albert 26 jaar en ik stalk jullie al een poosje door mee te lezen op dit forum. Het werd eens tijd dat ik me aanmelden ging op dit forum. Verder heb ik een eigen bedrijf in Japanse Koi en in Tweedehands artikelen dat tweede komt uit de roots van m’n vader en ben er gewoon tussen gerold. Genoeg over mij zelf
Eerste
Pulsar PT3045X1 en wat was ik trots
Tweede
Invicta type weet ik niet meer Maar deze was snel retour toen ik zag dat die tussen de secondes tikte op de wijzer plaat.
Derde
Pulsar PULSAR PV6003X1
Vierde
Armani AR2448 Verschrikkelijk ding!
Vijfde (recent)
Seiko snzf17k1 Mijn aller eerste automaat aangekocht via Gerrit Nanne
Ik ben er super trost op helaas werkt het automatische opwind systeem niet goed. Contact gelegd met Gerrit en mocht hem retour sturen naar het opvolgen van zijn instructies om die (handmatig op te winden heen en weer schudden) Het horloge liep 15 sec en stopte met lopen. Hij ging het uurwerk vervangen want hij vertelte me dat het degelijke uurwerkjes waren en het eerste probleem wat zich voor deed bij hem. Ondanks dat gaat hij het hopelijk voor mij oplossen tot zo ver mijn pech wordt vervolgt! meer mensen met garantie werk van gerrit?
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van Nederland!
Schrik niet van de commentaren over winden, knallen, ruften, fluit- en druppelscheten; dat hoort er hier gewoon bij. Verlichte geesten, zoals wij die hier zeker hebben, hebben dat af en toe nodig. Stoom moet nou eenmaal worden afgeblazen en zeker met de huidige temperaturen. Het zijn stuk voor stuk lieve welwillende mensen en in de meeste gevallen kunnen we veel van ze leren!
Ik wens je heel veel plezier toe op het forum! En ik wens je veel mooie horloges toe!