Hallo! en een vraag.: ArjenM

Welkom !!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Daar had de horlogemaker even de plaat verkeerd liggen bij het maken van het horloge :sweat_smile:

Grappig maar te verhelpen dus ik vrees geen reden tot het aanschaffen van een Ferrari.

Leuke collectie

Welkom! Ik onderschrijf ook dat dit foutje je waarschijnlijk geen goudstaven gaat opleveren, maar zo te lezen geniet je zelf van de imperfectie. Dus dan zou ik ‘m lekker zo houden. Veel plezier hier!

Welkom op HF! En persoonlijk zou ik het niet trekken, zo’n fout op de wijzerplaat. Maar als jij het leuk vindt, wear it with pride!

Welkom!

Welkom Arjen emot-tiphat

Welkom Arjen, leuk dat je er bent

Congrats!

12 is your lucky number! Lekker zelf houden en draag het met plezier :+1:

Welkom Arjen op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Wanneer zag je voor het eerst dat dit horloge twee maal de 12 heeft staan? En de winkelier heeft het ook niet eerder gezien dan?

Van harte welkom, leuke set heb je al!

Ik hou ook wel van dat soort foutjes die een horloge uniek maken. Lekker houden wat mij betreft!

Welkom! Erg benieuwd wat de fabrikant ervan zegt en wat ze je willen “bieden” voor dit museumstuk :wink:

Bijzonder zo’n fabricagefout. Best leuk om te hebben.

Van harte welkom en veel plezier met de horloges.

Welkom op het forum :vulcan_salute:

Welkom hier! Bijzondere plaat. Na zijn proeftijd is het contract van de horlogemaker niet verlengd.

welkom-home

Welkom hier.

Welkom hier bij HF !
Grappig 2 maal 12

Welkom en ik die Marlin wel grappig zo met de dubbele 12
misschien is er ergens wel eentje met een dubbele 9 in omloop

1 like