Hallo! Even voorstellen!

Hallo, ik ben Richard uit het mooie Noord-Holland en een liefhebber van mooie horloges. Op zich niet verwonderlijk natuurlijk, anders had ik hier geen account aangemaakt :joy:

Sinds mijn jeugd ben ik altijd al gefascineerd geweest van horloges, op de kermis bij de grijpkraantjes horloges winnen en met 4 horloges om je arm weer naar huis gaan.

Op latere leeftijd natuurlijk wel wat “echtere” horloges gekocht: begonnen met een Casio uiteraard; zo eentje met zo een rekenmachine, en meer van dat spul. Weer later dan de wat serieuzere horloges, zoals Festina, Boss en Tommy Hilfiger. Niet heel veel bijzonders.

Het kriebelt nu al een behoorlijk tijdje om een keer een écht goed horloge te kopen en dan eentje uit mijn geboortejaar 1974 (jaja, ik ben een ouwe knakker). De horloges uit die tijd, en dan met name de chronografen zijn natuurlijk echt schitterend en daar ben ik al een tijdje naar op zoek. Zodoende ben ik hier op dit forum terechtgekomen. Ik heb er niet heel veel verstand van en ik hoop hier het een en ander aan informatie te kunnen winnen om een mooie aankoop ergens te kunnen doen.

Het einddoel is om ooit een mooie vintage Rolex uit 1974 aan te schaffen (de 1500 vind ik bloedmooi) maar dat is nog net even een rug te ver.

Aangenaam kennis te maken!

Groet,
Richard.

37 likes

Welkom hier!!

Welkom Richard! Je gaat vast iets moois vinden hier, en in ieder geval een hoop informatie.

Welkom Richard.

Welkom en veel leesplezier hier!

WELKOM op het hf

Welkom op HF, Riesjart!

:grin:
Ik neem aan dat je de ‘b’ expres hebt weggelaten, wat betekent dat je al best 'n eind bent, in ieder geval! :+1:
Veel plezier met lezen en kijken, in de tussentijd!

1 like

Welkom op HF Richard en veel plezier hier gewenst!

Welkom

Welkom! En hier vind je alles sneller dan je lief lief is :rofl:

Welkom!

Bij mij vielen ze er elke x weer uit :frowning:

Welkom…:+1:

Hartelijk welkom! En meteen een mooie nominatie voor woordkoning van de maand te pakken, toch? @anon50762135?

2 likes

Zeker!

Welkom bij de club Richard.

Welkom hier :slightly_smiling_face:

Och, er zijn volwassen kerels hier op HF die dat nog steeds doen hoor :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Welkom op het HF

Welkom!

Welkom Richard .