Hallo! Even voorstellen....

Eindelijk maar eens een account aangemaakt, nadat ik al heel lang af en toe anoniem rondstruin op het forum :slight_smile:

Mijn naam is Floris, 40 jaar en hobbymatig bezig met horloges. Het afgelopen jaar steeds meer bezig met het zoeken naar vintage juweeltjes, opknappen/schoonmaken en eventueel weer verkopen (of zelf houden :slight_smile: ).
Mijn droom is om in de nabije toekomst mijn eigen atelier te hebben en reparaties/onderhoud uit te gaan voeren voor betalende klanten. Momenteel volg ik de cursus uurwerktechniek bij vakschool Schoonhoven en zal opvolgende trainingen ook daar gaan volgen (Chronografen etc.). Verder een hoop oefenen met vintage horloges en langzaamaan mijn inventaris uitbreiden (ik zoek nog een reinigingsmachine, iemand? :wink: )

44 likes

Welkom in de publiciteit! Hoe is het nou, om uit de schaduw te treden?

Mooie droom om na te streven! Passie gecombineerd met kennis en kunde zorgt voor vakmanschap!

Veel plezier hier in het openbaar!

1 like

Hoi.

Welkom

1 like

Welkom bij de club Floris.

1 like

Welkom op HF Floris. Veel kijk-en leesplezier hier op het forum. Succes met de studie en het verwezenlijken van je droom :four_leaf_clover:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Succes alvast met de vooruitzichten :+1:

1 like

Welkom Floris, goed bezig :partying_face:

1 like

Welkom :fist_left:

1 like

Welkom Floris mooi om van je hobby je werk te maken straks

1 like

Welkom!

1 like

Wat een warm welkom, dank!

1 like

welkom Floris!

1 like

gesto

Welkom

1 like

Welkom Floris! :wave:

1 like

Welkom op het forum Floris!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom op HF, Floris! En gaaf, die plannen!
We zijn natuurlijk wel benieuwd naar je collectie vintage horloges! Dus, post vooral wat foto’s! Daar zijn we gek op, hier!

1 like

Welkom op HF, Floris!

1 like

Welkom hier!

1 like