Hallo, even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn en ben sinds een paar maanden in de horloge reparatie hobby gedoken. Het begon met een horloge met een lege batterij die ik zelf ging vervangen en is nogal uit de hand gelopen :smiley: Vooral vintage automatic horloges vind ik prachtig, dus die van binnen te kunnen onderzoeken en opknappen is een heerlijke uitdaging.

Het eerste kapotte marktplaats horloge wat mijn mishandelingen heeft overleeft en ik nu dagelijks draag is een feit:

Verder vind ik het leuk om CAD te ontwerpen, te 3d printen en knutselen met electronica. Onder andere heb ik al een 3d geprinte verenwinder gemaakt:

En ben ik bezig met een demagnetizer:

Ik hoop leuk discussies te hebben en ideeën met jullie te kunnen uitwisselen. En af en toe pronken met de resultaten natuurlijk :sunglasses:

74 likes

Welkom!! Krijg spontaan jeuk van dat "pret"board.

Welkom mede horloge knutselaar , voor het geval je die nog niet gevonden had: van 'toon je weer levend gemaakte horloges" heb ik al heel veel bijgeleerd

Welkom op het Horlogeforum en veel knutselplezier gewenst.

Leuk om te zien! Welkom bij de club

welkom op HF :+1:t2:

Welkom op HF, Martijn! En mooi dat je zo de horloge(reparatie)hobby hebt gevonden!

Leuk man, ik heb zelf 0,0 met techniek, vind het altijd knap dat sommige mensen zoals jij dat spelenderwijs kunnen. Mooie tijd hier!

Welkom en veel plezier hier! :slightly_smiling_face:

Welkom, leuk verhaal

Top zo een creatieve handen op dit forum, en als er één iemand mag pronken mag jij zekers op de eerste rij,voor mij altijd leuk om zulke projecten mee te beleven,nog veel voldoening alhier toegewenst.

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Lekker bezig!

Welkom :raised_hands:

welkom op dit mooie Forum :wink:

Welkom Martijn!

Welkom! Meteen goed van start, ik kom niet verder dan bandjes wisselen.
Leuke Citizen automaat heb je werkend gekregen!

Lekker bezig!

Welkom :partying_face:
Lekker bezig zo te zien en een goed resultaat behaald :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink: