Hallo hallo

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom Dave!

1 like

Welkom Dave

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Geen snoei en bloei zonder wildgroei… :blush:
Welkom!

2 likes

Welkom op dit leuke forum. Je hebt al een hele fraaie collectie bij elkaar. Een Speedmaster is een hele mooi keus om erbij te hebben.

1 like

Hi Dave, welkom en leuk spelletje dit :slight_smile:

Als ik kijk naar je verzameling en incoming Glycine Airman zie ik vooral veel duikers/racers/pilot in staal. Wat ik mis is een beetje variatie. In type horloge, vorm, materiaal, merk… Als je niet echt een aanleiding hebt om verschillende typen horloges te dragen (werk/privé en zo) dan zou ik gewoon blijven kopen wat je het leukste vindt (en een Speedmaster is altijd mooi). Maar is dat niet het geval, dan zou ik voor wat meer variatie gaan. Ik mis vooral (rosé) goud, vierkante kast en een ander merk. Dus hieronder wat suggesties, mede op basis van dat je van niet al te drukke horloges met een sterke uitstraling lijkt te houden. Maar als laatste nog wel 1 dingetje; een utility band op een dress watch :grimacing:

Suggestie 1:

Suggestie 2:

Suggestie 3:

Of toch weer een stalen IWC, maar dan net anders:

Wat het ook wordt, veel plezier met het uitvogelen wat de volgende wordt!

1 like

Wat een heerlijk antwoord om op een zaterdag ochtend m’n koffietje mee te drinken! :smiley:

In zekere zin vertegenwoordig je ook één van mijn interne stemmen, die af en om toe op komt zetten met het idee van “variëteit” en “iets minder tool-watch, meer volwassen”. Iedere keer als ik die gedachte volg, kom ik zelf ook uit bij een van de horloges in jouw suggesties: de Reverso. Legendarisch, uniek, en wonderschoon.

Maar de realiteit is dat ik in de praktijk echt nooit een reden heb om iets dressy te dragen. Ik werk in een creatieve omgeving, waar t-shirts en sneakers de standaard zijn, en privé ben ik ook niet iemand die een colbert voor de lol aandoet. Stiekem dus ook de reden voor het iconoclastische bandje op de Cal 83 - misschien een :scream: moment voor sommigen, maar zo past ie beter bij mijn vibe en doe ik m veel meer om!

1 like

Welkom hier bij HF !
Een speedy is prachtig natuurlijk.
Ook al ga ik voor de Seamaster.

1 like

Ik moet bekennen dat ik ook wel met een verlekkerd oog naar seamasters kijk, vooral aan de vintage kant zit daar veel moois tussen!

1 like

Welkom Dave,

Mooie verzameling heb je! Nog mooier dat je wederhelft de reden is van het aanwakkeren van het welbekende virus!

Wij kunnen zoveel zeggen, maar

Kun je hem maar beter gaan passen. :wink::innocent:

1 like

Volg je helemaal. Ik vind persoonlijk ook dat je nooit horloges moet kopen die je niet draagt. Maar alsnog; deze :point_down: is toch net zo goed stoer als dressy op een bruine band. Lijkt me dat hij in een creatieve werkomgeving niet misstaat. Just saying… :slight_smile:

1 like

Mooie verzameling welkom!

1 like

Welkom.

1 like