Hallo Horlogeforum! Even voorstellen...

Hallo Horlogeforum! Even voorstellen na tijdje anoniem hier wat gelezen te hebben…
Ik ben dus net als jullie een horlogeliefhebber. Ik woon in Antwerpen.
Hieronder een kort relaas, met een overzicht van mijn huidige collectie. Ik ben nog wat zoekend, maar ik denk dat ik een vrij brede smaak heb met een zekere voorliefde voor vintage… M’n vriendin vind dat ik alvast enkele bompa-exemplaren heb :face_with_raised_eyebrow: M’n idee is m’n collectie te beperken tot 12 stuks (zo groot is m’n doos). Nog te bekijken of dit lukt…
(excuses voor de niet zo top foto’s maar anders kwam deze post er nooit van)

Eerst paar jaar rondgelopen met het horloge van mijn grootvader. Een Seiko 7n43-7a50. Deze zal nooit weg gaan.

Afgelopen jaren paar keer op een rommelmarkt een horloge aangeschaft. (Vooral de Slava vind ik nog leuk. Van de Paladin vind ik zo goed als niets terug online)

Een Slava

Een Paladin

Daarna bij een Antwerpse start-up een Jakhals gekocht. Deze heeft een prachtige case. (foto’s doen hem geen recht aan). Start-up heeft er inmiddels mee opgehouden…

Dan tijdje rondgelopen met een Garmin Vivomove 2. Tot ik vond dat het tijd was voor m’n eerste “deftig” horloge aan te schaffen. (Daarna is het allemaal wat sneller gegaan… :sweat_smile: )

Een Omega Seamaster (blijvertje)

Daarna is er nog een Enicar Ultrasonic bijgekomen. (Dewelke ik ga verkopen, want uiteindelijk toch wat te klein voor mij met zijn 34mm case…)

Dan een Seiko, SRPD97J1 (blijvertje)

Nog een Seiko (een leuke)

En nog een Seiko, King Seiko 5626-7113 (draagt heel fijn met de perlon)

En nog een Seiko, Seiko 5 SNXS79 bij Monsterwatches (mijn enigste “nieuwe” aangekocht)

Na behoorlijk wat zoeken een Oris Pointer Date. Wat een beauty… (blijvertje)

Momenteel in verwachting van een Seiko SUG099. Een Diver miste ik nog…

Ik kijk verder uit om met jullie de passie te delen!

Groeten, Hans

52 likes

Welkom. Je hebt een prachtige verzameling. Ik zou ze allemaal in mijn boxje willen hebben.

1 like

Mijn beste,

Hans, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom op het forum! Veel schrijf en leesplezier gewenst. Mooie collectie ook zeg :star_struck:

1 like

Hans van harte welkom op dit mooie en leerzame forum :smile, om je nu al te beperken tot 12 lijkt me voorbarig hoor ,lekker meters maken zoals je nu laat zien met je eigen pareltjes …de selectie komt dan als vanzelf .Succes en veel plezier ! :+1:

1 like

Welkom hier! Mooie Enicar :+1:

1 like

Welkom!
Leuke collectie.

1 like

Welkom

1 like

Welkom, mooie collectie!

1 like

Welkom, altijd leuk om nog Belgen hier tegen te komen :blush:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom Hans op dit leuke forum, leuke collectie heb je al. Seiko voert wel de boventoon, prima merk hoor, sommige anderen ken ik niet. Zo kom je leuke (voor mij) onbekende merken tegen. :ok_hand: :+1:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Leuke gevarieerde collectie heb je​:+1:t2::ok_hand:

Welkom op het forum!

1 like

Wat een prachtige collectie!

Daar ben ik et dus helemaal mee eens. Ik wil ze ook!

Van harte welkom hier op het leukste forum van het land.

welkom3

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom, veel plezier!

1 like

Leuke collectie opgebouwd. Veel plezier hier👍🏻

1 like

Welkom…:+1:

1 like