Hallo, ik ben Sander en sinds 2 jaar Citizen-liefhebber

voordeel met een horlogealarm is dat je alleen je arm hoeft te draaien en verder niks. Met een telefoon of wekker op je nachtkastje moet je méér doen dan dat.

Wordt nu wel duidelijk met jullie antwoorden dat het piepje op de desbetreffende Citizen tekortschiet in de wekfunctie. Dan moet ik voor dat 'moon’horloge gaan.

Ik heb de CB5945-85L wel op zicht laten bestellen. Daar is nog niet voor gebeld dat hij ontvangen is. Wil wel zo netjes zijn dat ik dit horloge toch even laat voorstellen in presentatie en gebruik.

1 like

Haha ja en met een draai van mn arm slaap ik dan ongewild gewoon weer twee uur door :grin:

1 like
1 like

Misschien heb je hier wat aan.

Het perfecte horloge voor jou:

Ook nog ruim onder de €500,- en meer functies dan je je maar kan wensen! Heel veel plezier hier overigens!

Welke is dit? Deze horloges moeten om de zoveel jaar vervangen worden en dus ben je duurder uit. Daarom geen interesse.

Nee geen casio. Dan alleen een rekenmachine van dat merk.

weleens gekeken, maar deze is wel zeer uitgebreid waarvoor dank!

Ik heb beperkte middelen. Als de horloge niet die met het alarm wordt, dan mogelijk deze Tsuki-Yomi, maar dan zal het 5-10 jaar duren voordat ik weer -en mogelijk duurdere- een andere koop.

Welkom Sander op dit leuke forum, Citizen is gewoon een prima merk. Heb er zelf ook een box van. Ziiten er ook wel met alarm bij, echter nooit gebruikt, ga er vanuit dat het te zacht zal zijn.
Dat je geen horloges van 500+ koopt is niet belangrijk hier, wel dat je blij bent met een nieuw horloge en vaak je horloges hier post.
Die CB5945-85L is een mooi horloge en een echte grab and go horloge, radio controlled en solar. Niet meer aan denken, op de enter knop drukken en bestellen :wink:

2 likes

De juwelier belt (maar) niet dat de CB5945-85L ontvangen is. Zit nu te sterk te denken om dan voor de tsuki-yomi te gaan. Deze heeft dezelfde band als ik die al heb van Citizen, heb ik kort een keer om gehad en zat mooi.

Iemand een idee wanneer of waar de prijzen van horloges het laagste zijn?

1 like

Welke kleur wil je kopen?

De witgrijze in ieder geval niet. Blauw licht het meest voor de hand.

De blauwe is: BY1010-81L.
(kan je hier een antwoord nog bewerken?).

Even intikken citizen tsuki-yomi blue op Google krijg je alle prijzen.

ja, dat weet ik. Maar ze verspringen soms wel 100 euro of nog iets meer in prijs. 419 nu voor die groene met alarm terwijl die op 599 gemiddeld ligt. Heb jij die Tsyki-Yomi om op de foto?

Ja