erg mooi. Hij heeft dezelfde band als de B7430-89L (die heb ik nu), daarom wil ik hem mede.
419 ergens in het noorden van het land moest erbijstaan. Scheelt meer dan 25% op gemiddelde verkoopprijs.
Die heb ik ook
Ik weet niet waar in het noorden ik heb €695,00 betaald in december 2023.
Deze bedoelde ik: 419 ergens in het noorden terwijl ze meestal rond de 550-600 liggen.
Deze heeft het alarm, wat volgens iedereen hier, niet genoeg is voor een wekkerfunctie.
De juwelier heeft nog (steeds) niet gebeld dat het horloge op zicht is ontvangen.
zo je heb ze allemaal? ben je handelaar of zo?
Ze hadden hem voor 556 bij een bekend verkooppunt afgelopen Kerst en ik zag de blauwe voor 542 te koop staan, 1 dag, deze week.
Daar kan ik je niks over vertellen alleen tsuki-yomi
Nee hoor gewoon om dat ze zo mooi zijn.
Welkom Sander!
Dan moet je die sites in de gaten houden denk ik.
mag je hier reclame maken? volgens mij niet.
Daarom had ik mijn reactie net ook weggehaald.
Heb beperkte middelen, de tsuki-yomi is voor mij een investering, geen pak suiker.
Ik hóóp binnen nu en 8-12 weken.
Oke veel plezier met zoeken zie het wel voorbij komen als je hem hebt
moet je bekennen dat ik mijn Citizen die ik nu heb toch erg mooi vind, en daar van geniet, en ook dáárom wel wil ‘uitbreiden’. Dat geld vind ik het waard. De radio-controlled functie wil ik graag erbij hebben. Ook om de juiste datumweergave te hebben. Dat doet die zelf toch?
Ja juiste tijd elke nacht rond 2uur maar ook zomer/wintertijd en datum.
Radio controlled wel de antenne richting het oosten richten die zit op de 9 van de klok en misschien bij het raam leggen.
mooie informatie nog Robert die je geeft. Dank! Ik zal hier melding maken als ik hem gekocht heb. Het gaat nog wel een tijdje duren TENZIJ er een superdeal verschijnt. Echter, wil ik hem het liefst niet opgestuurd kopen tenzij de dealer van dat aanbod dichtbij mijn woonplaats zit ivm aanpasbaar maken aan de pols. Dat doe ik liever niet zelf.
Gaat enige tijd duren nog en mogelijk uitstel.