Hallo, ik ben Sander en sinds 2 jaar Citizen-liefhebber

Dat heb ik ook laten doen opmaat maken.

Nog even afwachten dan maar.

mag ik jou vragen of je ook duurdere horloges hebt? En dit soort Citizens van rond 500 behouden die waarde na verloop van tijd?

Ik heb geen duurde horloges dan dit ik denk niet dat het waarde vast is ze zijn niet gelimiteerd.

Wauw wat een mooie :heart_eyes:

Vind hem ook gaaf. Wel duur voor me, maar ik ga hem waarschijnlijk kopen. Gewoon omdat die Citizen-horloges goed zijn is mijn ervaring na 1,5 jaar met de eerste.

Het gaat mei/juni worden. Ik wil hem wel hebben en ga hem kopen: als sieraad én als zeer handige tijdsaanduider. Dacht dat ik het me kon permitteren over een dikke maand, maar is niet haalbaar.

1 like

We zien hem wel verschijnen op het Horlogeforum.

Wie houdt er nou niet van Citizen? Welkom Sander, geniet er van!

4 likes

https://drive.google.com/file/d/13tnWVB9YaERKsisMuo4PVicFcnozwxJz/view?usp=drivesdk misschien heb je hier alvast wat aan.

Betrouwbaar en kunnen tegen een stootje

Eventueel kan ik nog een horloge aanschaffen en in termijnen betalen. Dat is mogelijk bij een bekende online aanbieder. Ik wacht het even af. Het is een beetje een must have voor me. Ik wil de Tsuki Yomi.

De juwelier die de CB5945-82L voor me op zicht zou bestellen heeft nog altijd niet gereageerd. Ik benadrukte hem niét te kopen, dat had ik misschien niet moeten zeggen, maar ze zei er zelf ook duidelijk bij dat vrijblijvend kijken geen probleem was.

Ik ook @Nickjackelson

Horloges met veel functies zijn zelden mijn ding want te druk en doorgaans esthetisch niet mijn smaak.

Maar ieder zijn insteek, dus welkom Sander! Ik ben benieuwd hoe jouw kijk op de hobby er over 5 jaar uitziet.

1 like

De juwelier heeft gebeld dat de CB5946-82X ontvangen is. Het duurde even. Ga morgen kijken en dan kan ik het alarm goed testen en ook de band. Als het niet naar tevredenheid is dan wordt een Tsuki-Yomi de focus.

1 like

Ik heb het horloge, weliswaar in het blauw, zonet kunnen zien en ook het alarm. Het alarm valt míj niet tegen.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:

Of is het nog niet zover

Nee. Eerlijk. Nee. Maar eigenlijk zou ik wel moeten toeslaan nu. Jij hebt de groene toch? Heb jij ook een Tsuki-Yomi? Ik weet het even niet meer.

1 like

Gaat in de laatste maanden van dit jaar worden. Sorry voor onrust.