Hallo, Ik ben Peter Henry, 45 jaar woonachtig in Den Bosch.
Verzamel polshorloges en verwante artikelen sinds ik op de lagere school zat. Heb op dit forum al verschillende keren van iemand wat gekocht, lees al jaren regelmatig de topics maar nog nooit via deze weg wat verkocht. Het werd tijd dat ik mij hier eens voorstel.
De afgelopen 10 jaar ben ik werkzaam geweest als zelfstandig onderzoeker voor om verzekeringsmaatschappijen en private opdrachtgevers. Het afgelopen jaar ben ik daarmee geleidelijk gestopt en probeer nu van mijn passie mijn hoofdactiviteit te maken: in/verkoop van bijzondere woonaccessoires en luxe duurzame gebruiksartikelen. U mag hierbij denken aan bijvoorbeeld een bureau van een vliegtuigvleugel van een Fokker, een omgebouwde jaren 50 kappers stoel als etalage blikvanger, hutkoffers van Louis Vuitton maar ook kleinere dingen zoals bijvoorbeeld bureaklokjes van Tiffany and Co uit de jaren´40.
Ik woon samen, geen kinderen, maar mijn Dobermann en Mechelaar denken dat zij mijn kindjes zijn, zodra ze ook maar kans zien liggen ze bij me op schoot ( met hun vuile poten…)
wens jullie allen een fijne dag toe, hartelijke groet, Peter Henry